Kissemiss22 feb, 2015Behöver råd! Skönaste, bästa bh-n Hej! Jag vill veta vilken "sport" bh ni köpt efter operation. Vilken som är skönast ? :)Andra bröstoperationer05Dela
Mijahen22 feb, 2015Mentor eller AllerganVilken skall man välja?? Skall op, bröstlyft + förstoring på laser & estetik i april ? Vad är skillnaden på dom två olika ? Andra bröstoperationer07Dela
silizzz21 feb, 2015Två hårda bollarÄr inne på min 4:dag efter operation å brösten känns som två stora bollar på övre delen av bröstkorgen. Spänner som faaan! Känns som när man får mjölkstockning vid amning (om nån vet hur de känns) Någon mer som känt så?Andra bröstoperationer021Dela
mindre tack21 feb, 2015Förminska mig till frihet!Hej, Förstorade för 25 år sen, då 70 C-D, nu är de 75 E-F... Ja, det blir så med tiden ;-) Nu vill jag ha mindre och då måste naturligtvis ett lyft göras, huden har ju tänjts ut. Det ska bli så skööönt! Jag ska ha små fina BH som man kan köpa på HM, Lindex o dyl och inte som nu, bara i underklädesaffärer där en i den storleken kostar cirka...Andra bröstoperationer06Dela
miss_sie21 feb, 2015385g men ändå känns små?! hjälp! =(Jag är så förvirrad över min storlek! Jag gjorde ett bröstlyft och en bröstförstoring för lite mer än 2 veckor sen, jag vet de flesta av er kommer bara säga att jag ska ha tålamod vilket jag förstår men vill ändå kolla om det finns någon med liknande upplevelser som jag själv. För det första så upplever jag nu i efterhand, när svullnanden lagt sig...Andra bröstoperationer010Dela
emelie25520 feb, 2015Nu vet jag att det blir ankarlyft ...happ tyvärr.. konsultationen e gjord och ja ska göra ankarlyft ev förminskning , hade hoppats att ej behöva utan bara lollipop lyft :/.. sedan kommer det förmodligen bli inlägg efter ett tag med. för mycket av min egna vävnad kommer att försvinna, eller att formen inte kommer bli optimal med bara lyftet osv... blir det fint med ankarlyft? eller ja...Andra bröstoperationer03Dela
kakans20 feb, 2015Ni som gjort OP på l&e, kapselförsäkring?Ni som har opererat er på Laser & Estetik, tog ni 3 eller 4 års kapselförsäkring? Ska självklart ta en, men vet inte om det är nödvändigt med 4 år? Hur tänkte ni?Andra bröstoperationer016Dela
flinga20 feb, 2015Någon som bytt till mindre implantat?Jag undrar om det är någon här som har bytt till mindre implantat? Det har gått 11 dagar sen min operation, och jag upplever att brösten blev lite större än jag hade förväntat mig, det kanske är svullnad som sen kommer att gå ner, men är ändå nyfiken på hur det blir om man lägger in lite mindre implantat, hur påverkas huden osv? Tacksam för sva...Andra bröstoperationer03Dela
Hängis20 feb, 2015Nyopererad av Patrik Höijer :) Lyft & förstoring.Såå glad, nu sitter äntligen boobsen på plats! Blev ett ankarlyft och mitt velande över implantat och storlek landade till slut på Silimed 570cc HI då jag lyssnade på Patrik vilket som skulle bli bäst efter mina förutsättningar och önskemål :) Var rädd att vakna upp med två bomber men så va verkligen inte fallet. Just nu känns de perfekta, och...Andra bröstoperationer052Dela
silizzz19 feb, 2015Stödbälte/ bröstbandÄr de nån som vet varför vissa får stödbälte/bröstband å andra inte? Är det från klinik till klinik kanske? Samma verkar vara med antibiotika efter operation. Andra bröstoperationer03Dela