silizzz19 feb, 2015Köpa sportbh i buktikJag vill ha en sportbh som man knäpper fram. Den som kliniken säljer knäpper man bak. Är det nån som har köpt en framknäppt i butik i Sthlm?Andra bröstoperationer08Dela
jammy19 feb, 2015bröstlyftJag ska göra en förstoring + ett lyft, har ganska stora bröst men ett häng på nästan 4 cm och (mycket egen vävnad) . På konsultationen kom vi fram till att jag skulle ha 400 cc hög profil och ta bort 200 av min egna vävnad, för att få ett fastare resultat som håller längre, någon annan som har erfarenhet av att ta bort vävnad ? Är ni nöjda med resu...Andra bröstoperationer06Dela
silizzz19 feb, 2015Ont efter operationHar gjort en bröstförstoring samt ankarlyft på ena bröstet i torsdags. Har sjukt ont i mellangärdet typ. Känner nån igen det? Tabletterna funkar inte. Det ända som funkar är att sitta 90 grader med ryggen.Andra bröstoperationer02Dela
miini19 feb, 2015En vecka efter BröstförstoringNu har det gått precis en vecka efter min op på Proforma! Känner mig mycket bättre men självklart har jag fortfarande lite ont, är stel och brösten är hårda som sten! Ungefär när början brösten mjukna? Hur lång tid tog det för er att bli "människa" igen? Andra bröstoperationer010Dela
Asirnas18 feb, 2015Orolig för ångestHej! Är nu 2 veckor och fem dagar var tills min operation. Men är orolig för om jag kommer få en stor panik ångest attack, kan verkligen få fruktansvärda attacker och har än inte lärt mig att kontrollera det. Har lite medicin men vet inte än om det går ihop med operationen. Ni som har erfarenhet av detta, har ni tips på vad man kan göra...Andra bröstoperationer012Dela
Liinaa18 feb, 2015hjälpHejsan. Har precis hittat hit till denna sidan och den verkar vara super :) jag har så många funderingar och tankar och jag har gått igenom riktigt tuffa 7år. Jag har stora problem som jag äntligen för bara några dagar sen orkade att prata om. Har aldrig nämnt mina bekymmer för någon , så jag är stolt över mig själv att jag kan prata öppet om det n...Andra bröstoperationer02Dela
Kissemiss18 feb, 2015Spänner och trycker Har gjort bröstförstoring och bröstlyft den 12/2 hos Anders på polarkliniken. Min fråga är hur länge ska det spänna och trycka på brösten? Andra bröstoperationer03Dela
SMF8617 feb, 2015Ni som opererats på Clinic Strömstad, har lite frågor!Hej! Ni som har gjort bröslyft samt förstoring på Clinic Strömstad, kunde ni göra båda delarna på en och samma operationsdag eller gör dom bara en operation åt gången? Har sett några som skrivit att dom först gjort lyftet och sen efter 6 månader gjort bröstförstoringen, är det alltid så dom jobbar och vad är anledningen till det i så fall? Man vill...Andra bröstoperationer07Dela
tjej8917 feb, 2015Större bhar tackHej! Jag har ca 75j/k i bhar men det finns inga fina någonstans. Det enda som finns är typ mormors bhar och absolut inga pushup. Skulle verkligen behöva lite tips om någon vet vart det finns att få tag på. Jättetacksam för svar!!Andra bröstoperationer01Dela
Marly17 feb, 2015tar ni av eran stödbh?Jag har märkt att många pratar om bröstmassage samt bröstband, jag har bara stödbh, brukar ta av den cirka 3 gånger dagligen för att lätta på trycket. Är det farligt? Andra bröstoperationer02Dela