emelie25519 nov, 2014Implantat i redan stora bröstNågon som har erfarenhet av detta? Kan man få ta bort egen vävnad och sätta in implantat istället?Andra bröstoperationer06Dela
bellle19 nov, 2014Någon här som gjort förstoring och lyft skillt?Jag funderar på om man först gör en förstoring och sen om några år vill eller behöver göra ett lyft så kommer brösten att se större eller mindre ut? Tänker man logiskt så skulle jag säga att mindre eftersom man tar bort "överlopps" hud... Någon som gjort? Är ni nöjda? Andra bröstoperationer00Dela
Lindavallmo19 nov, 2014Varför äta Ipren i 4 veckor?Hej! 2 dagar efter min bröstoperation skulle jag börja äta Ipren och fortsätta med detta i 4 veckor... Nu har jag glömt och fråga sjuksköterskan vid återbesöket, är det någon som vet varför man ska det?? Känns ju inte jättebra att äta Ipren i 4 veckor. Plus att jag blir väldigt uppsvälld av dessa! Kan det ha och göra med bröstmuskle...Andra bröstoperationer012Dela
SarahSandraSanna19 nov, 2014Tips på att ha med sig till operationSom rubriken lyder, vad ska man tänka på att ta med sig. kan vara bra att ha med sig på kvällen :) Andra bröstoperationer03Dela
Colorinabuket19 nov, 2014På min profilbild är min storlek med ristestet. Hur bra stämmer det? På min konsulation bestämde jag o örjan för 300cc moderate?Kan jag förvänta mig ca denna storlek? Och är moderate profile somma som low profile? 2 veckor kvar till op o måste bestämma mig för om jag ska ta mindre eller köra på 300cc! Andra bröstoperationer04Dela
Nezz7919 nov, 2014Orolig för om bröstlyft+ förstoring inte blir braHej! Är väldigt ny här efter att just ha varit på konsultation och nu vet att jag i början på december ska operera mig. Jag kommer att lägga in 425 cc bakom muskeln men behöver även ett litet lyft. Har googlat en massa nu på bilder om lyft+ inlägg men tycker inte alls de resultaten är lika fina som de som bara behöver göra inlägg..? Snälla...Andra bröstoperationer015Dela
Carr19 nov, 2014Eksem/sår efter tejpen? 5 v har gått och jag har fått eksem under tejpen som blöder lite lätt. Använder den bruns. Läst någon stans om tejp m latex, bättre? Eller har ni andra tips? Andra bröstoperationer02Dela
Me8618 nov, 2014Tips till är!En bra sida man också kan kolla på: http://www.realself.com/Breast-implants/reviews Här kan man söka på allt möjligt och kolla mycke bilder :-) Kostnadsfritt också för att vara member. Jag är mycket på denna sidan också och där har man kirurger som besvarar fågor som folk lägger ut. Andra bröstoperationer02Dela
Linnéa.W18 nov, 2014TortyrBH:n skär upp hudenOpererades förra måndagen på citadellkliniken och har nu den berömma tortyrBH:n. Tyckte inte den var farlig alls i början men efter att ha haft den på mig dygnet runt i över en vecka nu så har den skurit upp skinnet på ett tiotal ställen. Jag vet att den ska sitta hårt och att den vanligtvis trycker på, skaver och är obehagligt men är tanken verk...Andra bröstoperationer07Dela
murvis18 nov, 2014Äntligen hemma :-)Gjorde ett bröstlyft igår i Falköping igår. Mår så bra nu efter och så nöjd med brösten än så länge iallafall :-) Nu ska jag läka i 3-6 månader och sen fylla upp dom oxå.Andra bröstoperationer01Dela