truppen08 nov, 2014utan tejp över nattenNi som framförallt gjort bröstlyft, vet ni ifall man kan vara utan tejp under natten efter ca 9 veckor? Andra bröstoperationer06Dela
Trilby08 nov, 2014Nån som vet hur det ser ut med OP tider på Strandklinike?Jag hade tänkt att göra min OP i mars-apri, men så har jag precis fått klart att jag kommer att vara ledig 19 dec till trettonhelgen och insåg att det vore perfekt att göra en OP vid "jullovet". Nån som vet hur det ser ut med tider på strandkliniken? Jag har mer eller mindre bestämt mig för dom och tänkte kolla om det är möjligt att hinna få tid ti...Andra bröstoperationer02Dela
loveit08 nov, 2014vad kan detta vara? *bild*Ena bröstet syns gamla bröst vecket fortf ännu. Men bröstet har nästan börjat peka ut åt sidan vilket ju ser helt stört ut. Någon annan som haft liknande? Vad kan der vara? Kommer jag behöva korra?Andra bröstoperationer020Dela
Urband_Legend08 nov, 2014Enbart förstoring eller lyft +förstoring ? (Bild)Jag har 25 cm i häng och jag har hört att man kan få ett litet lyft med en förstoring. Men jag är osäker på mina vårtgårdars position. Vad tror ni/ har gjort? Har någon vänlig själ några före och efterbilder som har varit i min sits? Andra bröstoperationer01Dela
Linduzzz08 nov, 2014Hur mycket skiljer sig storleken efter och före svullnad?Gjorde ett bröstlyft och förstoring i början av denna vecka. Men har nu under veckan funderar på hur mycket storleken kommer skilja när svullnaden lagt sig? Erfarenheter??Andra bröstoperationer08Dela
Jd.8807 nov, 2014Vill se bilder på 400-550cc Skulle vilja att ni delade med er av bilder på 400-550cc helst placering framför och ni som haft lite bröst sen innan spm blivit tommare.. Gärna ankarlyft.Andra bröstoperationer01Dela
Diodd07 nov, 2014Ni med muskelpåverkan (bröst)Hej! Ni med muskelpåverkan efter en bröstförstoring kan inte ni berätta lite om era besvär. Hur dem yttrar sig? Hur obehagligt/ hur mycket känner ni implantaten på en skala från 1 till 10 där 1 är; känner inte av mina alls/ bara lite och där 10 är; fruktansvärt/ det är väldigt obehagligt. Vore jättetacksam! Tränar en hel del (dock inte my...Andra bröstoperationer017Dela
Boobis7007 nov, 2014Mina nya boobis 2 månader gamla *bild*Om två dagar är det 2 månader sedan jag låg på op bordet. Jag är supernöjd med utseendet på ärren, förutom en liten svullnad i kanten av högra brösten. Det kanske rättar till sig så småningom. Lite mindre är jag nöjd med mellanrummet mellan brösten. Jag ville ha dem lite närmare varandra utan att behöva bh som trycker ihop dem och sist men inte min...Andra bröstoperationer01Dela
Beebee07 nov, 2014Vad tror ni *bild*Hej gjorde i tisdags 4/11 en bröstförstoring plus ankarlyft. Idag 3 dagar efter operationen så oroar jag mig för att stygnen har släppt? Vad tror ni? Asså det blöder bara lite grann som att det läcker Putte då o då. Men oh va orolig jag är för o göra något här hemma eftersom jag har 2 småbarn på 3 och 1 år... Lägger in bild i profilen så ni kan se.Andra bröstoperationer04Dela
Carr07 nov, 2014Hur få ni bort tejpresterna? Blir tokig på allt klister som sitter kvar, försöker gnugga bort det lite försiktigt men det är ju inte jättebehagligt. Sen kliar det ju hysteriskt mycket när den inte sitter på, den lilla stunden efter dusch. Andra bröstoperationer07Dela