bellle09 sep, 2014Får man ha någon med på konsultationen?Är det någon av er som haft sin partner eller vän med på konsultationen? Jag känner att jag vill ha min sambo med :) Andra bröstoperationer06Dela
Linnéa.W09 sep, 2014Vad säger ni till….Vad säger ni till chefen? Står det på intyget så man måste vara ärlig eller? Vad säger ni till barnens förskola? Ingen lust att säga där vad jag ska göra.... Vad säger ni till era kollegor? Vad säger man till föräldrar (är förskollärare)? Andra bröstoperationer011Dela
Stålkvinnan08 sep, 2014Bröstlyft hos GribbeHej! Jag ska göra ett lyft hos Gribbe i okt. Gjorde förstoring i mars men måste komplettera. Skulle vilja se bilder på hans bröstlyft och resultat. Någon som gjort bröstlyft hos Örjan? Andra bröstoperationer01Dela
2barnsmamma08 sep, 2014Ankarlyft Janne OhlsenDå har jag prel bokat operation hos både Janne Ohlsén på Plastikkirurggruppen samt hos Calle på Proforma.. ska som sagt göra enbart ankarlyft, inget implantat. Ngn som rekomenderar den ena eller den andre om man har häng innan som jag och är ute efter snygga ärr såklart?! Andra bröstoperationer00Dela
bellle08 sep, 2014Någon aktiv här med samma utgångsläge? Hej! Nu har jag lagt upp min första bild här på POF. Vet inte om den syns i dethär inlägget, men finns iaf på min sida :) Är det någon här som har samma utgångsläge som jag och vad har ni tänkt göra för op och hur mycket har ni tänkt fylla? Jag tycker ju att jag har extremt mycket häng och var inställd på även lyft, men den vid den första k...Andra bröstoperationer026Dela
bellle07 sep, 2014Kirurgens utlåtande - helt annat än jag tänkt migJaha.. Jag fick idag kirurgens utlåtande om bröstoperationen och blev egentligen helt annat än jag tänkt mig. Nån som varit med om samma sak? Jag var inställd på Mentor och bakomplacering, under 400cc + lyft. Men kirurgen tyckte att man kunde få ett bra resultat enbart med implantat och eftersom jag har en del egen bröstvävnad så vill han lägga fra...Andra bröstoperationer05Dela
truppen06 sep, 2014ligga på sidan efter bröstlyftNågon som gjort bröstlyft som vet ifall man måste vänta ett visst tag innan man sover på sidan?Andra bröstoperationer07Dela
bellle06 sep, 2014Nagor implantat Idag har jag varit på min första konsultation och innan det hade jag bestämt mig för Mentor implantat. Men efter dagens besök är jag nästan 100% säker att jag vill ha Nagor. Är det någon annan som tagit sådana och får man dessa på alla ställen? Tänker främst på Proforma eller Laser & Estetik? Andra bröstoperationer013Dela
Meaow05 sep, 20143d bild vs resultat *bild*Hallå tjejer. Här är ännu en jämförelse bild, tycker att det är så himla kul att se skillnaden! Var lite orolig att mitt resultat skulle bli som mina 3d bilder, men tycker att de blev betydligt bättre! Vill bara dela med mig ifall att det är fler som inte är 100% nöjda med sina 3d bilder, resultatet kan skilja sig väldigt mycket! :) Andra bröstoperationer06Dela
Avcca04 sep, 2014Bröstlyft med 500ml egen vävnad, blir det bra tro?Var på konsultation för ett tag sedan och ska på en till snart, men ja fick måtten på 26cm från halsgropen till bröstvårtan och ett häng på 6 cm och en egen bröstvävnad på 500ml eller vad man nu säger,,, blir detta ett bra lyft tro? Vill verkligen inte stoppa in nått.Andra bröstoperationer021Dela