WifeyS04 jul, 2014Finnar efter op?Hej tjejer! Har idag dag tre efter op fått massa små finnar i ansiktet? Normalt? Har nästan aldrig finnar i vanliga fall..Andra bröstoperationer08Dela
Krusmynta03 jul, 2014Viktminskning före opHej Väger mer än vad jag brukar och ska nu ta tag i vikten innan op som är i slutet av sep. Vet någon om det påverkar valet av strl på implantaten som är gjort nu när jag är "stor" ?Andra bröstoperationer010Dela
WifeyS03 jul, 2014Hur länge åt ni oxynorn o andra smärtstillande?Hej tjejer, gjorde ett ankarlyft med förstoring igår. Tänkte bara kolla lite hur länge ni andra åt oxynorn o andra värktabletter? Hur många dar o hur ofta?Andra bröstoperationer03Dela
WifeyS03 jul, 2014Ankarlyft och förstoring - stretching??Hej tjejer, Har läst en del härinne om att d e bra att stretcha efteråt, gäller d även om man gjort ankarlyft? Va så trött så trött igår att jag inte orkade fråga något utan bara nickade o försökte hålla mig vaken :)Andra bröstoperationer01Dela
Gerda8303 jul, 2014HJÄLP badning!Hej Jag ska utomlands på måndag och gjorde ett ankarlyft inlägg för 1mån sen. Det svider lite ibland i såren, och på ena sidan i T-korsningen har det varat lite och en lien glipa typ.. När får man: bada i badkar hemma? Bada i havet? Bada i pool? Sola kmmer jag ju oxå göra, men skyla ärren såklart, de är väl okej? Tak fö...Andra bröstoperationer03Dela
Lino02 jul, 2014Vårtgårdsförminskning, är ni nöjda? Vill göra mina lite mindre och rundare men vet inte om det bara blir mer problem ju mer man gör? Ska göra förstoring och lyft! Andra bröstoperationer01Dela
Lino02 jul, 2014Vilken klinik ska jag välja?Jag bor i Örebro o har tittat på proforma, citadell och nu reformedica. Så Landskrona, Sthlm & Örebro. Jag känner inte att det känns seriöst i Örebro för att vi har inte många kliniker här, ska på konsultation på citadellkliniken om en månad. DÄREMOT är det billigare i Örebro och ingen resekostnad. Har typ nervös ångest inför det hela, efterso...Andra bröstoperationer04Dela
sommartjejen01 jul, 2014*bild* 3 veckor vs 7 veckorHär är en bild på skillnaden från 3 veckor tills nu 7 veckor. Tycker de har blivit liite större, vilket bara är positivt :-)Andra bröstoperationer023Dela
Ingrida01 jul, 2014Vänjer man sig vid ett liv i BH?Jag har aldrig haft superstora bröst förutom vid graviditet och amning, kanske b/c kupa. Jag har alltid tagit av mig BH:n det första jag gör när jag kommer hem. Nu kommer jag att behöva ha BH i praktiken jämt, BH eller sporttop vid sömn. Jag tänker som så att de som ändå har stor byst kanske inte tycker att det är så skönt utan iaf och att jag där...Andra bröstoperationer011Dela
mellanmjölk01 jul, 2014Implantat och lyft, när kan jag börja med bygelbh?Hej! I slutet av januari gjorde jag en bröstförstoring, den 15 april gjorde jag ett ankarlyft, och nu börjar jag bli riktigt trött på sportbharna, kan jag börja använda bygelbh? Det är ju ändå snart 6 månader sedan implantaten lades in? Nu tycker ni kanske att jag borde följa kirurgens rekommendationer osv, men jag fick inga? Så märkligt.. S...Andra bröstoperationer04Dela