kjamjojon05 feb, 2014Har nog bestämt mig Har nog beslutat mig för 500 hp . Någon mer som ska lägga in de ? Andra bröstoperationer014Dela
131005 feb, 2014Uttag av pip och ska sätta in större. 425 uhp eller 440 hp?Jag ska operera ut mina pip implantat från 2008 och tänkte sätta i större. Var på återbesöket/konsultationen för två dagar sen och då pratade vi om storleken 425 ultra hög profil perthes. Men när jag kom hem så började jag fundera på om jag kanske ska sätta in mer så att man ser lite skillnad. Sen har jag även lite höfter så vill att de nya boob...Andra bröstoperationer00Dela
bondmoran05 feb, 2014Vad säger försäkringskassan om plastik ?Finns det någon som vet hur försäkringskassan ställer sej till bröstoperationer? Får man någon ersättning när det gäller sådant? Har varit sjukskriven i tre veckor nu ,men dom två första veckorna betalar min arbetsgivare. Har någon erfarenhet av dom? Andra bröstoperationer03Dela
kjamjojon04 feb, 2014Stor skillnad från 350-450 ? Är de stor skillnad och gå från 350 cc mp till 450 cc hp ? Är ju bara 100 cc . Lr ska man gå upp till 150 cc ? Andra bröstoperationer05Dela
kjamjojon04 feb, 2014Vi som ska operera oss i mars Någon mer än jag som ska operera mig i mars ? Jag ska göra ett storleks byte på proforma hos Örjan gibbe . Vi beslutade oss för 450cc hp men är nu osäker och funderar på 500 cc hp :-) Andra bröstoperationer016Dela
lisa-lotta04 feb, 2014Projektion - put - hur fungerar det?Som säkert massa andra har jag beslutsångest gällande storleken på implantaten. Kan verkligen inte bestämma mig vad jag tycker. Nu funderar jag kring Projektionen, hur fungerar det? Om jag ändrar från ett implantat som har 4,6 cm i projektion till 5,5 cm blir det en jätte stor föränding eller märks det knappt? Det gäller anatomiska allerg...Andra bröstoperationer08Dela
NIJ04 feb, 2014får jag börja styrketräna nu?Jag gjorde min bröstförminskning för 11 veckor sedan och har under tidens gång haft lite problem med läkning. Men nu har jag inga sår och det ser fint utmen är däremot utan tejp pga reaktion. Kan man börja styrketräna nu men med lätta vikter? Har svårt för att hålla igång utan att få just styrketräna. Hur tidigt kunde ni börja träna och vad börj...Andra bröstoperationer05Dela
mammamia8104 feb, 2014har bestämd mignu har jag äntligen bestämd mig, har velat länge men trott att jag vänjer mig med tiden. Efter amningen av andre barnet, finns ingenting kvar. Bara 2 tomma små påsar, och jag mår kass. Har komplexer och känner mig totalt okvinnlig. Till saken hör att jag har alopecia sedan barndomen, alltså har inget eget hår. Vilket såklart oxå påverka min känsla...Andra bröstoperationer08Dela
Bullarna04 feb, 2014Tråden dom syr med?Nu undrar jag om man kan få önska att läkaren syr med en speciell tråd vid bröstförstoring samt buk opration? i vanliga fall så syr läkaren med en tråd som man ska ta bort efter nån vecka men jag skulle vilja att läkaren syr med sån tråd som kroppen "äter" upp. jag ska operera mig på citadell i landskrona. någon som har erfarenhet om de här? Andra bröstoperationer04Dela
ljusvitt04 feb, 2014Ont efter 1 år.Hej! Jag gjorde en förminsking för snart ett år sedan. Efter detta har jag inte mycket känsel i brösten på utsidan, men har då och då kännt stickningar och ilningar i brösten. I början var det ju inte så konstigt och om det inte gör så ont tänker jag att det bara är nerver som läker. Men nu ett år senare gör det ONT när det ilar till, är det no...Andra bröstoperationer03Dela