Bad_xx18 nov, 2013någon som gjort minilyft?Är det något här som gjort ett minilyft i lokalbedövning efter ett misslyckat ankarlyft?Andra bröstoperationer011Dela
Fraggel18 nov, 2013Ni som gjort lyft och bröstförstoringÄr det någon som "kompletterat" en förstoring med ett lyft? Min läkare rådde mig att bara lägga in ett implantat men nu hänger de som bara den och har fått en fulare form än innan och han vill göra ett lyft nu. Är det någon som har erfarenhet som kan tipsa mig lite? Är sjukt rädd att det inte ska bli bra och äverväger att ta ut implantaten då de i...Andra bröstoperationer04Dela
Halle18 nov, 2013Bild på lyft+400cc/Mepitac-erfarenhet?7 veckor sedan ankarlyft och 400cc bakom. Har luftat utan tejp i ett par veckor pga allergi mot kirurgtejp, och testar Mepitac från och med idag! Håller tummarna för att det funkar bättre!:) Någon med erfarenhet av Mepitac? Supernöjd med tuttsen i övrigt. Nu är det bara tålamod tills ärren bleknar...Andra bröstoperationer07Dela
karin75e18 nov, 2013Bröstlyft i Göteborg - var görs det bäst?Hej! Efter två barn är mina fd stora fina bröst "upprullade" till 75E och jag har bestämt mig för att göra ett bröstlyft. Men var??? Idag var jag på konsultation hos en sköterska på Art Clinic (Gunilla Windh), inte särskilt imponerad, hon kunde inte svara på mina frågor och ändrade dessutom svaren flera gånger. Men jag ska i alla fall dit ige...Andra bröstoperationer013Dela
Mistle17 nov, 2013Tips på bh där bröstvårtan inte syns?Nu var det dags att köpa bh igen men vart jag än har varit så har dom ingen so täcker mina bröstvårtor. Så nu är frågan var får man tag på en bh med "höga" kupor. Alternativt.. sitter mina bröstvårtor för högt om verkligen INGEN bh passar? Testat change twilfit m.m utan resultat.Andra bröstoperationer05Dela
hundralapp17 nov, 2013Nöjd med höjden, kan jag sluta med bröstband?Nu har det gått 10 dagar sen op, och jag är nöjd med höjden på mina bröst, MEN, ena implantatet har inte ramlat ner än, kan jag sluta med bröstbandet ändå? Rädd att dom ska hamna för långt ner.. Hjälp?!Andra bröstoperationer02Dela
kiwirumpa16 nov, 2013På tisdag så tar jag ut mina implantat!Jaha då börjar de närma sig. På tisdag 19/11 så tar jag ut mina PIP implantat. Jag ska inte ersätta dem utan gör en explantation. Jag kommer att opereras under lokalbedövning vilket känns nervöst. Tänkte att jag skulle låta er följa min väg för jag tycker själv det är få inlägg som handlar om just detta. Är de någon som har erfarenheter från hur...Andra bröstoperationer054Dela
Halle15 nov, 2013Erfarenhet av blekninskrämen cicatrix?Hej tutt-vänner!:) Någon som har erfarenhet av silikonkrämen cicatrix som jag just blev tipsad om? Skulle vara lite kul att höra:) Mvh- Nöjd men otålig tjej med ankarärr som jag vill ska ljusna....snabbare;)Andra bröstoperationer012Dela
Chokladglass14 nov, 2013Önskar tips inför mitt bröstlyft!Jag ska göra ett lyft på Strandkliniken i december. Är rätt novis inom plastikkirurgi-världen men väldigt exhalterad och peppad. Skulle dock bli så glad om någon ville dela med sig av sina tips/erfarenheter inför och efter op. Det jag hittills har förstått är att jag behöver bli hämtad och ha någon hos mig första tiden - hur gjorde ni? Hur länge ha...Andra bröstoperationer05Dela
syrran114 nov, 2013Vi som ska opereras i JanuariHej Tänkte att man kan följas åt lite här och uppdatera hur det går och hur man mår innan och efter operationen. Själv ska jag göra en jätte operation med lyft, förstoring samt stor bukplastik med fettsugning. Andra bröstoperationer020Dela