Krabb27 mar, 2013Bröstlyft Richard Lewin Art clinic Någon som gjort lyft och sen gått ner i vikt? Andra bröstoperationer00Dela
glas27 mar, 2013Grelee 2013Hej mina damer! Nu har jag äntligen bokat Konsultation! Jag köpte dealen på groupon, för 24 900:- Dagen för Konsultation är den 21 Maj en hel eeeeevighet dit, Jag hoppas att dom kan ringa och få in mig tidigare. som jag har väntat på denna dagen att äntligen få bröst! Jag har redan tusen frågor och kommer säkert på fler. Är det...Andra bröstoperationer066Dela
nonamn27 mar, 2013Någon m erfarenhet av kroppseget fett ?Det blir dock allt vanligare i takt med att tekniken förbättras att man förstorar brösten med kroppseget fett som först sugits ut från kroppen. Dock kan man inte få lika markanta storleksökningar eller samma omformande effekt som med implantat jag har sedan många många år bara gått och längtat efter att detta ska bli möj.ight då jag inte alls är...Andra bröstoperationer02Dela
Gerbera26 mar, 2013Nu åker implantaten ut!Nu på torsdag den 28 mars åker implantaten ut... Nervöst Tänk att det äntligen är bokat.Andra bröstoperationer036Dela
Carris26 mar, 2013Behöver hjälp! 325 cc låg profil eller 450 cc hög profil?? *före-bild*Hej, jag behöver verkligen hjälp. Opereras om 3 veckor nu och snurrar tusen tankar i mitt huvud. På konsultationen hos Örjan sa han att jag kunde få max 325 cc låg profil eller minst 450 cc hög profil. Mellan profil var inte alls bra i samband med lyft på mig menade han, så det "fick" jag inte välja. Min dröm var ju ca 375 cc hög profil, vill ha...Andra bröstoperationer09Dela
Agnes_26 mar, 2013Att ta ut implantatHej . Jag vet inte om någon känner som mig. det är ca 3 veckor sedan jag opererades och jag har jättemycket ångest :( jag verkligen ta ut mina implantat och det är ett genomtänkt beslut. Snälla tjejer om det är någon som tagit ut implantat eller funderar på det, hör av er till mig. Behöver verkligen någon eller några att prata med just nu. Se...Andra bröstoperationer037Dela
Minna2226 mar, 2013Vad ska man ha med sig???Hej! Jag ska operera mig om 9 dagar i Helsingborg hos dr Gerlee och undrar vad jag ska packa med mig för något? Snälla hjälp mig! Tips på kläder m.m.Andra bröstoperationer05Dela
Liin_da26 mar, 2013Ska betala idag, men så nervös och orolig!Hej allihopa! Idag hade jag tänkt att betala min bröstoperation som ska göras den 9e April. Men är så himla orolig över allting, om det blir en bra storlek för mig, hur dom kommer se ut, hur ont man ska ha, om man får komplikationer efteråt? vad kliniken står för och inte står för vid korrigering? Ja som ni märker går det hundratals tankar...Andra bröstoperationer04Dela
Plattutten25 mar, 2013Min hud tål inte läkningsbh-n, behöver tips!Min hud gillar inte materialet i läkningsbh-n :( och jag behöver lite tips nu. Huden är röd, irriterad, kliande och flagnar :( jag har provat att smörja, men hudlotion vill ändå inte gå in i min hud riktigt, trots att det är så torrt. Dessutom så har jag plidor under biten i BH-n där det är spets, eller meshtyg. Jag har provat att smörja med Euc...Andra bröstoperationer024Dela
Plattutten25 mar, 2013Lyft + förstoring 19 dagarNu har boobsen blivit 20 dagar gamla (bilderna är dock från igår). De är mycket mjukare, och rör sig mer naturligt för varje dag. Vänster är fortfarande efter i utvecklingen, jag hoppas att den snart tar igen sig! Och vilken skillnad från de tidigare bilderna. Har ont i ärren ibland, då sticker det i dem och spänner. Det enda som är riktigt s...Andra bröstoperationer08Dela