glas
Kvinna ·
27 mar, 2013
Grelee 2013
Andra bröstoperationerHej mina damer!
Nu har jag äntligen bokat Konsultation!
Jag köpte dealen på groupon, för 24 900:-
Dagen för Konsultation är den 21 Maj en hel eeeeevighet dit,
Jag hoppas att dom kan ringa och få in mig tidigare.
som jag har väntat på denna dagen att äntligen få bröst!
Jag har redan tusen frågor och kommer säkert på fler.
Är det någon mer som har bestämt sig för att äntligen skaffa sig ett par tuttar hos Gerlee inom det närmaste?
Sortera efter
Marielle
Kvinna ·
27 mar, 2013
Jag köpte dealen senast den var ute och opererade mig i går :)
Dom är hur gulliga som helst där och kommer ta bra hand om dig :)
Gilla
Nyabröst 2013
Kvinna ·
27 mar, 2013
Jag har konsultation ÄNTLIGEN om 8 dagar hos Gerlee=) Har väntat i ca 3 månader nu så det känns skönt att det snart är tid för att bestämma size och få svar på alla frågor man har. Sen är det bara att invänta operationen :)
Gilla
Bosse
Kvinna ·
27 mar, 2013
OJ SHIT VAD BILLIGT ?! :O
Gilla
Amarone
Kvinna ·
27 mar, 2013
Jag köpte dealen idag och tänker ringa direkt imorgon och försöka få en tid för konsultation. Om det går att komma fram, lyckades inte idag, men fick svar på mitt mail iaf :-) Verkar inte finnas tider förrän i juni :-(
Gilla
glas
Kvinna ·
27 mar, 2013
Marielle: Det är sådan väntan alltså, vill ju ha mina tuttar nu! helst igår!
Nya bröst 2013: 8 dagar! jävlar! jag byter gärna med dig! hoppa det går toppen och du får svar på alla dina frågor! han är ju trotsallt expert! :) lycka till!
Bosse: ja super billigt! tråkigt om det är någon som betalat 50 000:- och ser oss som betalar häften nu!
Amarone: Det verkar som om att dom bara har tele tid mellan 9-15 prova båda nummren!
han sa Juni först till mig med, sedan ringde jag idag och då hade en avbokat så jag fick i Maj 55 dagar kvar!
Men då är frågan, hur länge behöver man vänta på OP efter konsultation??
Hoppas det går bra för alla tjejer och att man kommer trivas med sina nya bästisar!
Gilla
Nyabröst 2013
Kvinna ·
27 mar, 2013
Ja vilken lång väntan. Jag räknar ner dagarna men det går sååå långsamt just nu. Men är så glad så glad.
Hoppas ni får tidigare tider tjejer så ni slipper plågas så som jag har gjort :P
Gilla
Molle1981
Kvinna ·
28 mar, 2013
När jag fick min tid för konsultation 27 maj så fick jag veta att det är några månaders väntan på operation....jag kommer inte göra det innan tidigast okt då det stämmer bäst i livet pga träningsresor, jobb å semester...kommer även antagligen få vara sjukskriven några veckor oxå...mindre kul....så bröst till sommaren är att glömma men nästa år så!
Gilla
Marielle
Kvinna ·
29 mar, 2013
Glas- jag hade mon konsultation i januari så det var lite drygt 2 månader bara, men hörde att man får räkna med 3-4. Månaders väntetid iallafall, jag hade tur och fick en avbokad tid.
Gilla
merlin
Kvinna ·
29 mar, 2013
Jag har helt otroligt tur, fick en avbokningstid till konsultationen och sen bokades operation till 28 maj, men Agneta ringde i veckan och erbjöd mig en operationstid på tisdag!
Känns helt galet nu..
Gilla
Taxörat
Kvinna ·
29 mar, 2013
merlin skrev:
Jag har helt otroligt tur, fick en avbokningstid till konsultationen och sen bokades operation till 28 maj, men Agneta ringde i veckan och erbjöd mig en operationstid på tisdag! Känns helt galet nu..WOW det måste kännas lite konstigt att få en tid med så kort varsel. 😛 Ska du ta den?
Gilla
merlin
Kvinna ·
29 mar, 2013
Självklart tog jag den :D nu kommer brösten (förhoppningsvis) vara hyfsat klara och fina till bikinisäsongen. Första sommaren jag kanske kan få trivas i avklätt.
Har ändå förberett mig mentalt på den här dagen i närmare 5 år så en månad hit eller dit :)
Gilla
Marielle
Kvinna ·
29 mar, 2013
Grattis Merlin :)
Gilla
Meloner
Kvinna ·
29 mar, 2013
Jag har med köpt dealen på groupon! :) Har inte hunnit boka konsultation än. Är det jätte lång väntetid???
Gilla
glas
Kvinna ·
29 mar, 2013
Merlin! VA! så jäkla kul för dig! super glad för din skull har också väntat på denna dagen som känns att den aldrig kommer, hoppas hoppas hoppas någon ombokar!
Gilla
merlin
Kvinna ·
30 mar, 2013
Glas - tack, det känns verkligen super.
Berättade för mamma igår också och hon tog det jättebra och sa att hon förstår mig. Hon blev tillochmed med lite upprörd över att jag varit nervös för att berätta för henne.
Gilla
glas
Kvinna ·
30 mar, 2013
Merlin: haha det förstår jag att hon blev, en operation är ju faktiskt något man gör för sig själv och för att man själv ska trivas och må bra :) vissa väljer att lägga sig under kniven vissa förstår inte att man vågar eller vill. jag är en som längtar till att hamna under, och säkerligen ni också! ;D
Gilla
Nyabröst 2013
Kvinna ·
02 apr, 2013
Äntligen bara 2 dagar kvar innan jag får gå på min konsultation. Nu börjar det bli overkligt nära. Håller på att skriva ner frågor, har ni några förslag på vad som är viktigt att fråga så dela gärna med er, det står still i huvudet. =)
Gilla
Babbsan
Kvinna ·
02 apr, 2013
Gå in på "av intresse" högst upp på menyerna, står jätte bra frågor och info där:) lycka till... Själv har jag op på torsdag:)
Gilla
Nyabröst 2013
Kvinna ·
02 apr, 2013
Tack Babbsan ska genast kolla där =) Fy va avis jag blir nu, stort lycka till med op på torsdag :)
Gilla
Nyabröst 2013
Kvinna ·
03 apr, 2013
Är det någon som vet om man får ha håret uppsatt i ett gummiband när man ska opereras? Konstig fråga kanske men har alltid mitt hår uppsatt
Gilla