Indira04 nov, 2012NY BILDSnart två månader sen mitt bröstlyft och byte av implantat 🙂 kommentera gärna vad ni tycker!!!!Andra bröstoperationer014Dela
Bryden03 nov, 2012Fredrik Berne...Någon som har nån info om Fredrik Berne från klinik 34? Jag har suttit o läst lite här o ser att nån har skrivit att han inte är utbildad plastikkirurg. Har gjort en bröstoperation o en vårtgårdplastik hos honom,"ska" göra en till vårtgårdsplastik på torsdag för att det ser förjävligt ut men blir otroligt osäker nu, snälla snälla hjälp mig! :(...Andra bröstoperationer051Dela
ofc03 nov, 2012Hjälp med storlek! *bilder*Hej tjejer! Nu är det mindre än två veckor kvar och jag skulle verkligen behöva bestämma mig ang. storleken.... Jag väljer mellan tre storlekar, samtliga är runda - allergan - texturerade - responsive gel med placering framför muskeln: 545cc ultra high profile Bredd: 13,25cm Projektion: 6,3cm 560cc high profile Bredd: 14,00cm...Andra bröstoperationer06Dela
kakan xoxo02 nov, 2012Är det någon som har använt Cicatrix?Är någon som har använt Cicatrix på sina ärr och märkt att det att det förbättrar och minska ärr?Andra bröstoperationer01Dela
Smothie02 nov, 2012Art Clinic JönköpingÄr det någon som har erfarenhet av Art Clinic Jönköping? Andra bröstoperationer02Dela
Smothie02 nov, 2012Amning Någon som har erfarenhet av att amma efter bröstförstoring?Andra bröstoperationer04Dela
Bryden02 nov, 2012Gjort är gjort men va f*an alltså?Efter några månaders paus från att ens tänka på bröst pga av att jag är så missnöjd att jag ångrar hela skiten så har jag hämtat mod o är tillbaka.. Om en vecka blir de tredje operationen varav den andra vårtgårdsplastik. Jag undrar vafasen han har gjort, från 6 cm till 4 cm på vårtgårdarna blev de totalkatastrof.. Känner mig lite som en...Andra bröstoperationer031Dela
Nemax7801 nov, 2012Klinik/läkare som är duktig på bröstlyftJag söker bilder på personer som enbart gjort lyft för att se vilka läkare om fått till de riktigt ina resultaten. Dessvärre är det nte många som bara gör ett lyft, större delen lyfter och lägger in ett inlägg. Därför undrar jag om ngn kan tipsa om kliniker/läkare om kan detta med bröstlyft riktigt bra. Andra bröstoperationer09Dela
Emppu01 nov, 2012Byta kirurg på samma klinik?Jag har gjort ett bröstlyft hos Calle på Proforma Clinic för en tid sen. Nu vill jag göra en bröstförstoring och hade tänkt gå på konsultation hos Örjan för det. Problemet är bara att det verkade kännas invecklat för dom att jag ville byta, jag fick liksom ångest när Calle sa att det är ganska "udda" att man byter kirurg osv. Anledningen att jag vi...Andra bröstoperationer05Dela
Anonym användare01 nov, 2012Boende i Uppsala?Hej! Aaahh, nu har jag bokat tid för bröstförstoring + lyft hos "min" kirurg på läkarhuset i Uppsala! Supernervös redan nu och det är inte dags förrän 20/12 ;) Jag behöver hjälp med en grej. Jag ska opereras tidigt på morgonen och har därför bestämt mig för att åka ner dagen innan och bo på vandrarhem. Tips på bra vandrarhem som inte kostar s...Andra bröstoperationer04Dela