Anonym användare11 sep, 2011Hur blev era bröstvårtor efter op?Hej! Jag undrar om era brösvårtor förändrades mycket efter operationen? Är bröstvårtan mer "utsående"? Andra bröstoperationer03Dela
Mtw11 sep, 2011AnatomiskaÄr anatomiska dyrare än runda implantat på proforma? Nån som gjort anatomiska hos Michael? Andra bröstoperationer02Dela
MillaJohansson11 sep, 2011Blev ledsen över kommentarer idagVar ute och promenerade med en vän idag som inte träffat mig sen veckan innan op. Det är snart 2 veckor sen jag opererade mig. När hon såg dem (med rätt tajt tröja på) sa hon att "de är ju inte stora, ser ingen skillnad mot sist jag träffade dig." Jag visade inte att jag blev ledsen men fan vad det sved, inte minst eftersom jag gått o undrat om int...Andra bröstoperationer041Dela
EVAA11 sep, 2011Ärr efter ankarlyft ca5mån .....bilderOm nån är nyfiken på att se hyffsat färdigläkta ärr efter ankarlyft+ vårtgårdsförminskning så kommer det här. Försökte ta både med och utan blixt för att det skulle bli så bra bilder som möjligt. Andra bröstoperationer09Dela
Anonym användare11 sep, 2011Bröstlyft före amningHe tjejer. Jag har kikat runt i forumet(och på andra sidor) men inte hittat någon tråd som besvarar min fråga. Är det någon som har erfarenhet av amning EFTER bröstlyft? Jag ska på konsultation för ett bröstlyft den 16e sept, har inget överdrivet häng(75c i kupa) och antar att de kommer att rekommendera lollipop lyft. Finns det något lyft man bö...Andra bröstoperationer05Dela
carro200210 sep, 2011Kupa??Jag är 173 cm lång, väger 60 kg och har idag 75a i bh strl. Om jag vill ha en d-kupa hur mycket ska då läggas in ungifär? 300?? Andra bröstoperationer04Dela
Fikastund10 sep, 2011Nyoperera- vanligt att de första tiden sitter högt upp?Opererades för några dagar sedan - bröstförstoring och bröstlyft. Är svullen o det sitter väldigt högt upp- men de brukar hänga ner sig va? Andra bröstoperationer01Dela
LadySS10 sep, 2011Vanligasr: rippling el muskelpåverkan??Jag ska operera mig 21 september på Proforma, men jag kan inte bestämma mig för inlägg framför eller bakom muskeln. vill inte ha muskelpåverkan då jag tränar mkt, är rätt tunn så är rädd för mkr rippling vid framförplacering. jag måste bestämma mig till på tis eller så får jag helt enkelt avboka då. vill inte hasta in i något och sedan ångra mi...Andra bröstoperationer06Dela
MillaJohansson09 sep, 2011När märker man om man har muskelpåverkan?Jag undrar hur snart man kan märka om man har fått muskelpåverkan? Opererade mig för 1,5 vecka sen och mitt högra känns "ok" men vänstra känns läskigt när jag antränger bröstmuskeln och gör ganska ont fortfarande. Kan göra många saker med höger arm/sida men om jag gör samma på vänster känns det obehagligt eller gör ont "i tutten". Jaja, jag vet att...Andra bröstoperationer04Dela
Anonym användare09 sep, 2011En fråga som började snurra i mitt huvud.... har ansökt om att få bukplastik via landstinget och remiss är skickad, men började nu fundera på det här med brösten.. om man har problem med dom kan man ansöka omd et via landstinget oxå.. har relativt stora, men om jag atr av bh:n så är dom som 2 stora långa påsar som bara hänger.. har ingen form alls.. utan är som etts treck och under det så...Andra bröstoperationer04Dela