Angelika8223 jun, 2011varför är brösten röda?Hej! Mina bröst har blivit svullna och röda... vad kan detta bero på? Jag har ej feber. Orolig för blödning. Någon som vet? MVH Jelikan Andra bröstoperationer08Dela
amadoo22 jun, 2011Knöl i bröstet?Tror ni att min knöl i bröstet kan vara en kapsel? "knölen" är på sidan av bröstet. Operarade mig för över ett halv år sedan. Det gör lite smått ont när jag känner på den, men inte överdrivet. Var rädd i början, men börjar fundera på om det kanske är en kapsel.. Hur fungerar det om man ska "ta bort den"? Måste man operara om sig och skit då...Andra bröstoperationer02Dela
litenc21 jun, 2011fredrik gewalli carlanderska göteborg bra?Hej ! var på konsutation idag på carlanderska och fick först prata med en sjuksköterska och har nu bokat in ytterligare en konsultation med fredrik gewalli, någon som blivt opad av honom? Var ni nöjda? Hade ni anatomiska inlägg?(det jag är ute efter) det rör sig alltså om en bröstförstoring, tacksam för svar!Andra bröstoperationer00Dela
Angelika8221 jun, 2011När ska ömmandet ta slut?har nu gått över 3 veckor sen min OP och allt går väl på bra förutom en liten infektion i såret under ena bröstet och lite deformerade bröst, enligt mig, men som antagligen kommer rätta till sig hoppas jag ;) Alla fall, brösten ÖMMAR nått enormt fortfarande. Det gör inte ont, men det ömmar... När försvinner detta? Sen har jag också fått klåda...Andra bröstoperationer07Dela
Anonym användare19 jun, 2011HejNågon som blivit op av ivan letterfors?eller har någon erfarenhet av minilyft? Andra bröstoperationer01Dela
Masa19 jun, 2011När får man börja med övningar?Jag gjorde bröstlyft för 3,5 veckor sen o läääääängtar efter att börja med övningar (situps, övningar för rumpan osv..) När får man börja med det? Upptäckte att göra situps på pilatesboll gör underverk för magmuskler o vill fiortsätta med det så snart som möjligt. Att springa måste jag vänta med i minst 4 veckor till sa de på Citadell. Andra bröstoperationer02Dela
Masa19 jun, 2011Riskit med 2 op inom ett år?Tjejer, jag har en fråga. Den gäller min vännina som inte än är här på forumet.. Hon görde en bröstförstoring för ett år den. Bakom muskeln, 350cc via vårtgården. Hon skulle vilja byta implantaten till större men hörde av några tjejer att det kan vara dåligt o inte så klokt att byta implantat så snabt. De tjejer sa till henne att kroppen behöver lä...Andra bröstoperationer00Dela
Anonym användare19 jun, 2011Byte till mindre implantatHej, är ny på det här forumet och vill gärna ha råd/erfarenheter från de som bytt sina bröstimplantat till mindre/lägre osv. Det är nu drygt 2 år sen jag op mig och la då in 375/400 cc hög profil (delvis) bakom muskeln. Är 175 cm lång så egentligen är de inte föör stora, men de känns alldeles för hårda och konstgjorda så jag vill byta till både...Andra bröstoperationer04Dela
Angelika8218 jun, 2011Varför blir det var i såret?Vad är det som gör att såren börjar vara? Har snart gått tre veckor sen min op och har på sistone känt att mitt vänstra bröst inte känns lika bra som det högra... Inte lika mjukt och ömmar mer... Nu mitt på allt ihopa så har "krysset" i bröstvecket börjat vara på det bröstet också! Såg idag när jag bytade tejp. Jag skickade mess till P.Cosmo...Andra bröstoperationer03Dela
milliebillie18 jun, 2011Bröstförstoring nästan samtidigt som kindbensförstoring?Har en liten undran som kanske någon av er pålästa vet något om. Jag ska göra en bröstförstoring i slutet av oktober och planerar även att göra en kindbensförstoring i höst. Någon som vet ungefär hur lång tid det måste gå mellan operationerna? Eller om det till och med går att göra nästan i samma veva? Jag gör operationerna på olika kliniker....Andra bröstoperationer02Dela