Anonym användare17 jun, 2011Hallå därSka göra en op i september,funderat lite på 450 cc hög profil är dock lite rädd att det blir för stort,har i dag 75b.Andra bröstoperationer05Dela
JPLD17 jun, 2011Bild på mina 7 dagar gamla tuttisar :)Hej, nu har det gått en hel vecka sedan min operation och jag mår toppen. Brösten känns härligt mjuka och naturliga och mitt hematom håller på att försvinna, jag tog stygnen idag så att jag äntligen kan duscha, ska använda mitt "pressband" ovanför brösten i två veckor till för att trycka ner implantaten ordentligt i fickorna. Som tur är behöver jag...Andra bröstoperationer020Dela
Anonym användare17 jun, 2011BröstförstoringVad ska man tänka på före och efter en bröstförstoring?🙂 Andra bröstoperationer00Dela
toveliten16 jun, 2011När kan man börja lyfta normalt igen?Hej! Jag ska börja jobba som lärare 2 1/2 vecka efter operationen. Jag går från förskollärare till lärare i samma byggnad och har redan nu börjat möblera om i mitt blivande klassrum, men kommer ju behöva ställa upp böcker och liknande efter operationen... Kommer detta gå? Eller kommer barnen i nya klassen få göra allt år mig? Haha! Förstår ni vad j...Andra bröstoperationer014Dela
Anonym användare16 jun, 2011ÅlderÅlder spelar ingen som helst roll . Inte här heller. Så tycker jag. Men när jag kikar igenom så känns det som att jag är ganska gammal gentemot de flesta;) Gör ingenting det heller. Jag älskar nya kontakter och våra erfarenheter är ju liknande och det är ju också det som är så härligt med sådana här forum. Jag har velat operera mig sedan..länge...Andra bröstoperationer02Dela
Anonym användare15 jun, 2011Penicillin efter opFår alla penicillin efter operation i förebyggande syfte, eller är det olika från klinik till klinik? (Lite frågvis, men började fundera och blev nyfiken) Andra bröstoperationer03Dela
Angelika8215 jun, 2011fyrkantiga och ojämna eller? *bild*två och en halv vecka har gått och mina bröst verkar läka fint =) Förutom tortyren så har jag också börjat oroa mig för formen. Tycker att dom ser lite fyrkantiga ut och att bröstvårtan inte riktigt vill komma upp... Det ser ut som att det blir en bula innåt på vardera bröst, vad e dettaAndra bröstoperationer05Dela
Anonym användare15 jun, 20115 dagar-bild5 dagar sedan operationen nu. Den värsta smärtan är borta. Jag kan ta mig ur sängen själv;)) Och det börjar kännas fantastiskt. Detta är nog bland det bästa jag har gjort. Känner mig kvinnlig. Känner mig på utsidan som jag alltid känt mig på insidan. Mer sensuell och bara...(kan inte beskriva, men bra är det:P) Bilden ser knäpp ut, för draperin...Andra bröstoperationer03Dela
Angelika8215 jun, 2011"Ångestbröstband"Är inne på min tredje vecka (2 1/2 vecka) och får PANIK över BHn och tortyrbandet! Har fortfarande bulligheten kvar upptill, dock har det blivit bättre, men jag vet att jag måste fortsätta använda BHn och bandet ett bra tag till... Orkar snart inte! Mitt humör e skit, jag har fruktansvärt ont i ryggen, det trycker så mycket på bröstkorgen att...Andra bröstoperationer012Dela
Cosmoskatten15 jun, 2011Storleks/formskillnad bröst 5 veckors ankarlyft+förstoring!Jag har gjort ankarlyft och förstoring för snart 6 veckor sedan, i det stora hela supernöjd, men tycker mig se en skillnad på både form och storlek sedan dag 1 på ett av brösten. Nu ber jag er "proffs" om hjälp. Är detta något som formar till sig eller kommer olikheten se ut såhär? jag upplever att ena bröstet är mycket större och "drar" ut sig ner...Andra bröstoperationer05Dela