Anonym användare23 feb, 2011Vårtgårdsförminskning?hej, jag har väldigt stora och "svullna" vårtor kan en vårtgårdförminskning hjälpa? Någon som har erfarenhet?? Tack!!Andra bröstoperationer02Dela
Anonym användare23 feb, 2011Kan man göra något för att återfå känsel? (bröstvårtor)Har genomgått bröstförstoring (anatomiska framför), vårtgårdsplastik, korrigering tubulära bröst för 3 veckor sedan. Är lite orolig att bröstvårtorna inte ska återfå känseln, el reagera på kyla osv i framtiden. Kan man göra ngt för att påverka detta? Ska ej massera brösten enl kirurg.. men tex provocera bröstvårtorna genom lite nyp? Eller låta dem...Andra bröstoperationer03Dela
Anonym användare23 feb, 2011Hur Ont Hade Ni Efter Er bröstförstoring?Hej tjejer ska opas om en vecka exakt och nervositeten börjar sätta igång på riktigt! Min fråga är hur ont gör det egentligen? Jag ska ha framför placering det e det enda jag vet hittils. När kan man börja röra sig normalt och när släpper värsta smärtan? Jag går ju runt och ser hur jag verkligen lider och inte kan gå rakt, att något skulle gå fel j...Andra bröstoperationer04Dela
Minime21 feb, 2011Bröstlyft+Förstoring Falunhallå! Jag har bokat tid hos Dr. Simsa i Falun i April och kommer in på dettta forum och läser att han har en del i mot sig.. Förutom att ni inte har vetat storleken han har lagt i, vad har han mer gjort fel? Skulle även vilja veta vad alla tycker om honom! Har en del vänner som vart där och har vart nöjda och nu läser jag detta. Borde jag avbok...Andra bröstoperationer00Dela
schlibba20 feb, 2011Följ min utveckling i BILDER!Hej på er tjejer! I denna tråd ser ni en 20 årig tjej, 163 cm lång och 58 kilo samt inga barn som gjort ett bröstlyft på citadellkliniken av Göran Elmerstig. Operationen ägde rum den 25 januari! Förstabilden: Förebild Andra bilden: 13 dagar efter op Tredje bilden: 15 dagar efter op Fjärde bilden: 26 dagar efter op Klart att...Andra bröstoperationer012Dela
Anonym användare19 feb, 2011Vill börja träna styrketräning igen!Hur länge måste man vänta efter bröstop? Jag gjorde ett lyft ifall det har någon betydelse så inga muskler som kan komma i kläm eller vara i vägen 😉 Andra bröstoperationer02Dela
Anonym användare18 feb, 2011Erfarenhet av Anders Nilsson Polarkliniken?Ska göra ett lyft och lägga in 500cc mentorimplantat hos Anders Nillson på Polarkliniken den 17 Mars. Är de någon som har någon erfarenhet av Anders och/eller Polarkliniken och vill dela med sig av den till mig? =) Andra bröstoperationer03Dela
Anonym användare16 feb, 2011Stort häng och stora bröst...frågor!Först och främst hur mäter jag hänget? Kan man ha för mycket häng för att få göra ett lyft? och sist men inte minst... Kan man ha för stort häng för att få ett implantat efter lyftet? Har min konsultation om 2 veckor hos Peter Cosmo på Citadellkliniken och jag är allra mest rädd för att han ska säga att mina bröst inte går att gör...Andra bröstoperationer07Dela
Anonym användare15 feb, 2011När kan man börja träna yoga efter bröstförstoring och ev lyft?Är ny på forumet. Ska på konsultation hos Gunnar Kratz på plastikakademin om ca 3 veckor, vill göra bröstförstoring under muskel samt ev lyft. Ni som har gjort samma operation när kunde ni börja utöva yoga igen? Hur lång tid tog det innan ni kunde träna yoga fullt ut? Har en planerad, 2 veckors intensiv yogakurs i början juli månad. Är det möjligt...Andra bröstoperationer012Dela
alltidhvit15 feb, 2011minska risken för rippling med framför placering?jag ska sätta mina implantat framför och jag undrar vad kan man välja som gör att man minskar risken för att få rippling? jag har ganska så mycket egen vävnad har just nu 75 c. jag fick rekomenderat att sätta mentor 350 cc high profile coh 2 text yta. vet ej min bröstbredd men är 74 cm runt där bh bandet sitter. blev först rekomenderad mellan profi...Andra bröstoperationer022Dela