Lisa-530 jul, 2017Helt fyllda implantat, vad innebär det? Som rubriken lyder. Ger det mer eller mindre fake look? Bröstförstoring01Dela
elisewii30 jul, 2017Vad behöver man införskaffa?Hej! Vad är bra att ha med sig på operationsdagen samt tiden efter. Sport-bh? Men hur vet man vilken storlek? Klädesplagg som är enkla att ta på/av? Vad får man på kliniken efter operationen? Hur länge är man kvar på kliniken efter operationen? Bor inte så långt därifrån så undrar om man kan åka hem samma dag? Vad får man för smärtl...Bröstförstoring04Dela
Zoh30 jul, 2017När visste ni er bh-strl?Hur lång tid tog det innan brösten slutade ändra storlek? Jag har hört att de inte är klara förrän efter 6 månader, men betyder det verkligen att man kan byta bh-strl tills dess? Efter hur lång tid upplevde ni att ni visste vilken storlek ni hade fått?Bröstförstoring06Dela
Wig30 jul, 2017Klara sig solo efter op?Hejsan! Om en knapp månad ska jag göra en bröstförstoring på nordiska kliniken. Detta är något jag funderat av och an på i 10 års tid och nu är det dags. Den här tråden väder sig till dig som jag genomgått en bröstförstoring och är singel. Hur klarar man sig bäst solo efter en operation? Mat har jag förstått att man måste ha hemma och gärna...Bröstförstoring011Dela
Phyllisia29 jul, 2017Sova med eller utan bh?Vad har ni fått för rekommendation från era kirurger angående att sova med eller utan stöd? Jag har sj fått rekommendationen att sova utan en månad efter operationen men blir förvirrad när jag läser trådar här där nästan alla fått motsatt rekommendation. Känns ju lite fel att sova utan om fickorna kan töjas som jag läst om? Detta är inget m...Bröstförstoring06Dela
AndreaC29 jul, 2017Vänta med operation..?Hej allihop! Här kommer ett långt inlägg med många funderingar.. Jag har alltid haft små bröst men alltid trivts relativt bra med dem. Efter lång tids amning blev de nästan obefintliga. Jag slutade amma för över ett år sedan och tror tyvärr inte att mina bröst kommer att bli som de en gång var. Jag vill absolut inte se ut såhär och nu känns d...Bröstförstoring03Dela
Anonym användare29 jul, 2017Implantat smalare än bröstbreddenJag bestämde mig för att välja mentor 300 cc moderate plus profile med bredden 12 cm, och nu när jag mätte mitt bröstbredd hemma så var bröstet 12,5 cm brett. Är det någon som har valt ett smalare implantat än bröstbredden? Bör jag oroa mig för att klyftan kommer bli för bred?Bröstförstoring01Dela
Fint29 jul, 2017BrösförstoringMin bröstförstoring är nu 9 v. Allt går bra tycker jag just nu. Jag är nöjd med mina. Undra jag att mina bröst komma blir små? Hoppas inte!!!!! Jag har 275cc på båda!Bröstförstoring06Dela
CarGirl29 jul, 2017Det här med tiden med läknings-bh Tycker man läser olika hela tiden angående tiden för läknings-bh. Vissa säger 24/7 i 3 månader medan vissa säger 24/7 i upp till 1 år. Vissa ska vara utan på dagen efter ett tag men sova med den osv. Förstår ju att detta är individuellt och beroende på typ av ingrepp. Kan vi inte försöka göra en sammanfattning? Skriv vilken typ av ingrepp ni gj...Bröstförstoring07Dela
katalin28 jul, 2017Andra konsultation, tips, rådNi som har gått på en andra konsultation för att ställa mer frågor som ni kom på i efterhand, eller pröva ut olika inlägg osv igen. Vilka tankar, frågor är det som har dykt upp som kan underlätta för mig att jag tar upp i min första konsultation? Tips, råd mottages tack. Bröstförstoring03Dela