Lisa-523 jul, 2017Vad är skillnaden mellan markerna Allergan och Mentor? Som rubriken lyder. Vilket märke ger mest fake look? Jag syftar på runda implantat.Bröstförstoring00Dela
Lisa-523 jul, 2017Varför använder så många implantat märket Motiva? Som rubriken lyder. Det är ju bara Mentor och Allergan som ger livstidsgaranti. Det finns ju heller inga långtidsstudier när det gäller Motiva. Bröstförstoring08Dela
Lisenli23 jul, 2017Tips på sportbhDet har nu snart gått två veckor efter min operation och jag behöver tips på märke och affär som har en bra och stabil sportbh utan bygel, med kupor man kan ha till vardag? Bröstförstoring09Dela
sejo23 jul, 2017Någon som ska operera sig i Uppsala efter sommaren? (2017)Hej, någon som ska operera sig i Uppsala efter sommaren? Jag har bokat på Art Clinic hos dr Aili Low den 25 sep.Bröstförstoring00Dela
Slrn23 jul, 2017Återbesök nordiska klinikenNi som opererat er på nordiska kliniken, har Patrik varit med på återbesöket eller träffar man en sköterska? Ni som inte bor i Stockholm, har ni åkt till återbesöket eller tagit det över telefon? Jag bor själv i norra Norrland och funderar om återbesöket är viktigt att åka till? Bröstförstoring03Dela
FloEmi22 jul, 2017375cc och a-kupa innanJag skall lägga in runda mentor 375cc HP. Är 167lång mäter under byst 71,5 vad kan jag förvänta mig för slut resultat? Vill kännas normal i storlek men samtidigt känna att jag har byst. Som jag saknar silver medlemskap så dela gärna bilder så man som brons kan ta del av dem. Tack Bröstförstoring06Dela
Naomi11122 jul, 2017Breda implantat pga bröstvårtorJag har varit på konsultation med Patrik Höijer på Nordiska och han vill lägga i motiva ergonomix 310cc bakom muskeln. Jag är orolig att det kommer bli alldeles för stort då jag är väldigt smal men han menar att han måste lägga in breda implantat för att mina bröstvårtor inte ska peka ut för mycket åt sidan. Någon som varit tvungen att just...Bröstförstoring08Dela
Lisa-522 jul, 2017Vilket märke på implantaten ger mest fake look? Som rubriken lyder. Vilka är hårdast och ger mest fake look? Jag syftar på runda implantat. Bröstförstoring014Dela
Phyllisia21 jul, 2017Hur mådde du efter två veckor?0Ni med bakomplacering, hur mådde ni två veckor efter op? Hade ni ff ont? Alltså nu menar jag så ont att ni tyckte enklare vardagssysslor blev mer eller mindre omöjliga. Känns som att så många skriver att andra veckan gick mkt lättare och att smärtan hade släppt. Har ff rejält ont och skulle slutat med smärtlindringen idag men nu på kvällen kä...Bröstförstoring018Dela
sejo21 jul, 2017Bh Art Clinic UppsalaHej Är det ngn som vet vad man får för typ av bh efter en bröstförstoring på Art Clinic i Uppsala? Och behöver alla ha bröstband?Bröstförstoring02Dela