sejo21 jul, 2017Bh Art Clinic UppsalaHej Är det ngn som vet vad man får för typ av bh efter en bröstförstoring på Art Clinic i Uppsala? Och behöver alla ha bröstband?Bröstförstoring02Dela
Metafor21 jul, 2017Bröstförstoring "för dummies"Hej! Jag är en person som funderat på att förstora brösten ett tag. Fick tips av en vän om detta forum då hela bröstförstoringsprocessen är en helt ny värld för mig. Uppskattar att vara väl förberedd och påläst, men jag vet inte ens i vilken ände jag ska börja... Vilken storlek som skulle bli bra, vilken typ av implantat, vilken klinik, vilken ki...Bröstförstoring05Dela
Ugglan121 jul, 2017Välja storlek - 255 eller 295?!Har fruktansvärt beslutsångest även efter två konsultationer. Vid första tillfället tyckte båda jag och kirurgen att 255 var perfekt, men vid andra tillfället så fick han mätt om och har nu ändrat sig till 295 då bredden på implantatet (mentor, anatomiska) passar mig bättre. Men jag är ju så rädd att det ska bli för stort. Är ju till och med rädd f...Bröstförstoring056Dela
Belzki21 jul, 2017400cc = porrfilmstuttar? Hej, Jag ska genomgå en bröstförstoring den 15/8. På konsultationen kom jag och kirrurgen fram att det krävdes minst 400cc ultrahög profil för att jag ska få ett bra och naturligt resultat men han tyckte att 445cc var det optimala. Jag testade inlägg på 445 och kände mig väldigt nöjd med det jag såg. Men nu till problemet, min sambo. Han är h...Bröstförstoring010Dela
GeminiGirl8920 jul, 2017För stora bröst efter 4 v Jag la in 380 cc, Motiva Ergonomix, i mellan profil (Demi) för ungefär 4 veckor sedan. Jag valde denna stl för min kirurg sa det skulle bli naturligt. Dock efter 4 veckor tycker jag fortfarande att de är väldigt runda, höga och billiga. Det ser verkligen inte överhuvudtaget naturligt ut... Är jag för ivrig nu för att tycka att de ska ha lagt sig...Bröstförstoring011Dela
Minajag20 jul, 2017Har du känsel i bröstvårtor?Jag undrar om det är vanligt att man mister känseln i bröstvårtorna efter bröstoperation?Bröstförstoring08Dela
Granatäpple19 jul, 2017Att ha långt till kliniken - orkar man?Jag är inne på att operera mig, eller iallafall gå på konsultation hos Peter Cosmo på Citadellkliniken i Malmö, men bor i Stockholmsområdet och det är ju så himla långt att resa... Det blir ju ändå några vändor med konsultation, operation och alla återbesök. Jag tänkte höra med er som opererat er (inte bara på citadell) hur det har gått? Kan man...Bröstförstoring024Dela
Phyllisia19 jul, 2017När sluta med smärtlindring?Ni som haft rätt så ont efter er bröstförstoring, när har ni slutat med smärtlindring? När ni slutade med smärtlindring, fick ni då mkt mer ont eller hur mådde ni då? Bröstförstoring018Dela
Screwy19 jul, 2017ojämna bröst Snart en månad sedan jag förstorade brösten men känner att brösten är ojämna. Alltså att högra bröstet hänger lite. Är detta normalt? jag gör inget annat än att tänka på mina bröst!! Tror ni att jag behöver Korra brösten? Bröstförstoring012Dela
Mars7419 jul, 2017NarkosHej Alla! Jag undrar om någon vet något om narkos/propofol.. Jag har total panik över narkos. Vid ett par op jag gjort sista åren (ej bröst) så har jag fått propofol. Vad jag har förstått så är det inte samma sak som vanlig narkos. Rätta mig om jag har fel! Är det någon som vet om man bara sövs med full narkos vid bröstoperationer el om det f...Bröstförstoring06Dela