Manizer13 jul, 2017Våga gå ut med ristest? Hej! Ja som rubriken lyder.. vågar man gå ut med ristest? Har ni gjort det, eller bara provat hemma? :-) Bröstförstoring02Dela
Redbull13 jul, 2017Vad för profil är Moderate plus?Hej! En nyfiken fråga: trodde det fanns mini, demi, full och coarse, vad gäller profil. Sen läser man om Moderate plus. Vad är det då?Bröstförstoring02Dela
Theres13 jul, 2017Upp i vikt efter operation. Fler än jag som gått upp i vikt direktrefererar operationen? Har sedan dess (dvs 4dagar) gått upp 5 kg!!!! Är väldigt svullen om magen och försöker gå korta promenader för att förebygga men shit så fet jag känner mig!Bröstförstoring03Dela
lillamy8213 jul, 2017Bikini tips mottages...Nån som har tips på internetsidor där dom säljer större kupor. Eller tips på en bikini som har bra stöd nerifrån för dom som har brett i mellan brösten:) Bröstförstoring05Dela
Alv12312 jul, 2017Någon son opererat sig hos Anna von Platen, proforma?Hej! Har tid för konsultation till Anna von Platen i mitten av augusti, är det någon som opererat sig hos henne? Och hur nöjda blev ni med resultatet? Jag är inte ute efter några jättebröst, utan små fina BRÖST, just nu är de obefintliga.Bröstförstoring017Dela
Vinter1712 jul, 2017Bröstförminskning, lyft och bröstförstoringHej Kollar precis runt var jag ska göra min operation. Är det någon som har gjort på Strandkliniken Stockholm?Bröstförstoring00Dela
Mars7412 jul, 2017Välja rätt?!?Jag skulle behöva hjälp med råd o tips från er! För 14 år sedan gjorde jag en bröstförstoring. Jag har 420 g o hög profile.. Mer vet jag inte pga att det va så länge sen. Så jag vet inte vad mina implantat heter. Jag tycker nu att det är tid nog att byta ut dem. Jag kan inte påstå att de är blivit fula el direkt hängiga men väldigt trötta. Jag h...Bröstförstoring02Dela
Fröken_M12 jul, 2017shock absorber ultimate runHej hopp! Någon som har denna sport bh? Jag har fått klarttecken att börja springa så smått nu... och tänkte införskaffat en sådan här. Någon som vet hur de är i storlekarna? Jag har 65G i bh: N jag köpt men tänker om de här är små i Stl så kanske man ska gå upp i omkrets o ner o kupa ! Hjälp helt enkelt! Vill helst beställt för flera dagar sedan d...Bröstförstoring05Dela
Mars7412 jul, 2017Hög Profil Hej Alla! Jag såg vid ett tillfälle att nån skrev att ultra high profile inte blir lika "bullig" upptill som high profile..... Jag har trott tvärtom!! Hur är det egentligen? Kramar till er allaBröstförstoring09Dela
Amaras12 jul, 2017Bilder på breda implantat, typ 13,5 Jag skulle vilja se bilder på er som har inlägg som är lite bredare. Min läkare rekommenderar mig en bredd på 13,5 cm så gärna däromkring. Jag är nämligen lite rädd för att det kommer att se konstigt ut på mig, om ni tittar på mina bilder så ser ni att när jag testade inplantaten så sticker de ut lite på sidorna. Läkaren mätte mina egna bröst till...Bröstförstoring015Dela