Ralja07 jun, 2017Promenad, hur snart?Ungefär hur lång tid efter op. kunde ni gå lugna promenader? (Har ankarlyft + förstoring inbokat)Bröstförstoring03Dela
Ralja07 jun, 2017Hur har ni distraherat er??Hur har ni distraherat er (för utom värktabletter såklart då ;) ) Meditation, film, serier etc.Bröstförstoring01Dela
Ralja07 jun, 2017Mentor Vs MotivaMentor vs Motiva...... har hört de inte är samma i "storlek" på vilket sätt och hur skiljer de? Säg Mentor runda cc 500 HP vad motsvarar det i Motiva?Bröstförstoring01Dela
Ralja07 jun, 2017HM, Kappahl, Lindex, Twillfit etc.Upp till vilka storlekar har "vanliga" butiker......förstår att det blir olika på allas kroppar, men ca i cc.Bröstförstoring01Dela
Fröken_M07 jun, 2017Ramlade :(I måndags var det en sådan där dag så allt gick fel. På morgonen ringde jag kliniken som gjorde min förstoring för att kolla hur länge man kan vara svullen. Inget konstigt där. Sen var det bara grej på grej som gick fel. Men de hela slutade med att jag ramlade i en trappa ;( blev ingen hård landning men jag sträckte mig lite i höger bröstmuskeln. S...Bröstförstoring01Dela
punka06 jun, 2017Cancerrisk bröstimplantatHjälp! Läste nyss om cancerfall kopplade till bröstimplantat när vätska samlas vid implantatet. Ska opas om en vecka och blev rädd. Men vill ju inte gå med platta bröst heller. Usch, vad jobbigt med denna nya info. Någon som är bättre påläst och vet var man kan hitta studien?Bröstförstoring018Dela
Jejje06 jun, 2017Hur känns det för en efter 1 vecka ? Är det någon som det känner som mig , att brösten blir STENHÅRDA när ni går ut och går? Som att det känns som att implantatet krampar ihop och fryser till is och sen att det känns som att de sitter ovanpå/över mina "riktiga"bröst med en tyngd som en tegelsten??? känns inte alls skönt :( (Har lagt in bakom)Bröstförstoring01Dela
Ralja06 jun, 2017Drömstorleken?Vilket cc har du och OM du i efterhand fick gå bakåt i tiden, vilken hade du istället du valt vid första operationen/ eller skulle du ha kvar den du tog från första början? Undrar lite över hur många som kännt de skulle valt mindre/ större eller är nöjda med det valet som togs??Bröstförstoring03Dela
Ralja06 jun, 2017Mentor 500 eller 550 cc Silk HP Nöjda??Ni som har mentor 500 cc eller 550 cc HP, bakom/delvis bakom är ni nöjda, är brösten jättestora?Bröstförstoring00Dela
kea06 jun, 2017tillbaks till ett aktivt jobb efter bröstförstoringJag jobbar med barn som är ett väldigt aktivt yrke och undrar hur lång tid det tog för er andra som har ett aktivt jobb/eller själva har barn och som gjort bröstförstoring, några smarta tips/råd att tänka på?Bröstförstoring00Dela