Ralja07 jun, 2017Svårt med vanliga kläder vid ca 450cc?Är det svårt att hitta kläder, jackor etc vid förstoring på 450 cc?? Bröstförstoring04Dela
Ralja07 jun, 2017Ångrat er och behövdes en ny konsultation??Jag börjar oroa mig att jag valt för stora implantat (550 cc silk Hp Mentor) Funderar på 450 ca eller kanske mindre....längtar tilös jag får se andras bilder så jag kan få en uppfattning hur det ser ut på andra som påminner om mig. Älskar att löpträna och gymma och är orolig att de ska kännas "ivägen". Fler som tvekat innan och behövs en ny kons...Bröstförstoring02Dela
Persika07 jun, 2017Byta till 500 eller större Rent storleksmässigt vad har ni känt för skillnad, eller i känslan? Är idag 170 och väger ca 70 kg, är ganska bredaxlad o kurvig.. mina 330cc ser väldigt naturliga ut på mig storleksmässigt, snudd på små tycker jag. Är intresserad av 500/550 men 550 ser stort ut på bilder, å andra sidan beror det ju på kroppsbyggnaden hur stort det ser ut.. vill fo...Bröstförstoring08Dela
Ralja07 jun, 2017Letar mått på mentorNågon som vet mått för mentor...hittade inte när jag googlade??Bröstförstoring02Dela
Ralja07 jun, 2017Vad har ni sagt till barnen?Undrar hur jag ska bemöta min op och efter med mina barn, hur har ni gjort? Alla är under 10 år.Bröstförstoring01Dela
Jaanah8707 jun, 2017När försvann luftfickan mellan brösten?Imorgon blir brösten 5 veckor gamla men har fortfarande en liten luftficka kvar mellan brösten. I början krympte luftfickan sakta men säkert i 3 veckor. Men nu de senaste 2 veckorna har det stått stilla, fickan ser lika stor ut konstant och är rädd att huden och bröstbenet aldrig ska fästa ordentligt :( När försvann er luftficka mellan brösten?...Bröstförstoring05Dela
Soia07 jun, 2017Olidlig väntan och oro..Gjorde min operation igår och kollade på brösten direkt efter och var ju då lite groggy. Sedan fick jag på en topp och bröstband och detta ska sitta tills efterkontrollen den 16e!! Hade jag inte räknat med att jag inte skulle se brösten förrän om så länge.. Vågar man tjuvkika lite iaf? Jag är dessutom orolig att brösten kommer vara fula. De såg väl...Bröstförstoring04Dela
Majsan201207 jun, 2017Träning med bakomplacering?Jag undrar om det är någon här som har egen erfarenhet av bakomplacering och hur det påverkar träningen? Jag är ganska vältränad och är lite orolig över hur bröstmusklerna kommer fungera efter en bröstförstoring med bakomplacering. Det jag tränar är en väldigt fysisk krävande variant av yoga, styrketräning och löpning. Jag har alltså inte varit på...Bröstförstoring02Dela
Habi8607 jun, 2017Kläder efter bröstoperation Är väldigt nyfiken på hur ni klär er, ni som inte vill att era bröstförstoringar ska märkas på jobbet tex? Tycker själv att det är knepigt speciellt den här tiden på året. Jag vill ju heller inte klä mig i sånt jag inte trivs i bara för att dölja. Har bland annat införskaffat en till sport bh med smala band som jag använder på jobbet för att g...Bröstförstoring02Dela
Ralja07 jun, 2017Predikterande dom klar?Någon som vet hur det gått i den rättegången som skulle sätta den predikterande domen för skönhetsoperationer?Bröstförstoring00Dela