xplo23 maj, 2017Egen bröstvävnadÄr det någon som vet hur man kan kolla på ett ungefär hur mycket man har i egen bröstvävnad?Bröstförstoring01Dela
KickiFine23 maj, 2017Bygel BHHej! Då var man på återbesök idag och allt såg bra ut. Små fina ärr som ska nu tejpas några månader framöver. Jag fick bygelbh ( på nordiska kliniken) som jag ska ha nu i 6 månader. De var inte snygga direkt men jag får väl stå ut med de för att få din resultat sen. Det jag glömde fråga idag är om man måste sova i bygelbh??? Hon sa bara att jag ska...Bröstförstoring018Dela
LisaLisa23 maj, 2017Rör implanten på sig? (Motiva)Funderar på att sätta in Motiva och om jag förstått det hela rätt är det mer ett slätt implantat (Nanotexturering) och det växer inte fast utan rör sig fritt i kapseln. Hur upplever ni Motiva tjejer implantaten, är det obehagligt eller störande om de ej sitter fast? Känner man av implantaten eller är de som ett med kroppen? Tusen frågor!Bröstförstoring04Dela
Bettyblue23 maj, 2017Alla ni med framförHej! Alla ni som har implantat framför, hur är det? Hur känns det?:) vilken strl på implantat har ni?:) även ni som flyttat från framför till bakom, varför? Uppstod komplikationer? Anledningen att jag undrar är att jag är så jädra velig om bakom/framför... vill ha stora implantat, från 600cc och uppåt dels för att fylla ut min egen byst som i...Bröstförstoring01Dela
bustashot23 maj, 20178v gamla bröst, skillnaden mellan de känns stor?Hej! Mitt högra bröst har fått en fin underpool men det vänstra är fortfarande mindre, sitter annorlunda och har mindre underpool. Kan det vara så att inplantatet har fastnat högre upp? Jag vet att det inte gått så lång tid men jag känner mig orolig. Har detta varit så för någon av er? Jag har mailat min kirurg. Bröstförstoring02Dela
Mosqita22 maj, 2017Hur väljer man klinik? Örebro?Jag har äntligen bestämt mig för att göra en bröstförstoring efter många års funderande. Men hur sjutton väljer man klinik? Eftersom jag har närmast till Örebro har jag forskat lite där. Hittar inte jättemycket resultat eller rekommendationer över lag. Det dom skriver på hemsidorna kan ju låta bra överallt. Har läst endel om Nordiska här på sid...Bröstförstoring02Dela
annie9122 maj, 2017Bröstlyft - hur mycket vävnad? Hej tjejer! Var på min andra konsultation hos Tuve Mårtensson för några dagar sedan. Jag ska ju göra både bröstlyft och förstoring. Har provat implantat motiva ergonomix 350cc, såg bra ut och passade till min kropp. Men så sa han att för att det ska bli som 350cc kommer han att operera in 420cc, därför att man vid bröstlyft är tvungen att ta bort...Bröstförstoring04Dela
Bettyblue22 maj, 2017Stora bröst innan implantatäHej!:) finns det någon härinne som förstorat sina bröst som haft stora egna bröst (D kupa och uppåt) som inte lyfte utan bara fyllde upp volymen och gjorde större?:)Bröstförstoring02Dela
lesleah22 maj, 2017Orolig för underpol efter UTTAG av implantat!Hej! Ni som har följt mig vet att jag har bestämt mig för att operera bort mina implantat. Nu undrar jag om underpolen kommer gå tillbaka till sin ursprungliga form så småningom när båda bröstmusklerna läker samman? Jag fick ett lägre underpol för att lyfta upp mina bröstvårtor men vantrivs med placeringen och önskar verkligen att få tilba...Bröstförstoring07Dela
xplo22 maj, 2017Tortyrbh och strutbröstJag har sett många tjejer som gjort brösten och har fått den berömda tortyrbhn samt att dem fått som madonnas-strutbröst efter OP. Hur har ni tjejer gjort som fått sådana strutbröst och tortyrbh när ni ska ut? Syns strutbrösten igenom tröjan eller har ni satt något för dem? Undrar väldigt mycket nu innan min operation hahaBröstförstoring012Dela