Palettblad24 maj, 2017Tips på bra kirurg i södra Sverige?Hej! jag bor i Växjö, vilken klinik/läkare kan ni rekomendera i närheten (tex Malmö, Linköping osv)Bröstförstoring02Dela
Palettblad24 maj, 2017Katia Gomes?Hej! är det någon som har någon erfarenhet av Katia Gomes, som vet nåt om henne? är hon bra? Jag funderar på en bröstförstoring,Bröstförstoring05Dela
annie9124 maj, 2017Ni med 350-450cc Hej alla! Jag har provat ut implantat motiva ergonomix 350cc och det blir lagom till mig. Ska även göra lyft. Kirurgen sa att för att det ska bli som den storlek jag provade, opererar han in 420cc istället (pga ta bort lite vävnad vid lyft). Jag valde då 450cc istället, men det kommer ju då bli ca 400cc som jag har förstått det. Nu till min frå...Bröstförstoring020Dela
Sannamamman24 maj, 2017Ångest över fel storlekJag bytte implantat för några veckor sedan från 275 till Motiva ergonomix 425. Jag trodde att det skulle bli skillnad vilket det i princip inte blev. Haft fruktansvärd ångest över detta och så ledsen över att det verkligen inte blev som jag hade tänkt. Får svar från läkaren att det är mitt beslut om storlek och får alltså ingen hjälp med dettta och...Bröstförstoring06Dela
Månbarn24 maj, 2017Förbereda sig inför BröstförstoringHej! Jag ska opereras om tre veckor (WOHO!!) och undrar bara om någon har något tips på vad som är bra att tänka på att förbereda innan, om det är bra att tänka på något i träningen (tränar mycket) eller någon speciell kudde eller mat som är lätt när man känner sig ynklig efteråt, haha. Och typ viktigast av allt!!!! Hur klär ni er? Jag ska försö...Bröstförstoring019Dela
Sanndraa24 maj, 2017När kom ni upp på benen?Hej! Opererades i månades och har knappt kunnat ta mig till toaletten. Får inte heller behålla någon mat och spyr ca 5 gånger på natten och 5 gånger på dagen.. när börjar det vända? När kom ni upp på benen och kunde börja gå normalt igen? Bröstförstoring08Dela
Lillafrur24 maj, 2017HJÄLP! Bikini?Hej! Nästa vecka ska vi till Grekland och Min kirurg rekommenderar mog en bygelbikini. Jag behöver en stor kupa med tightare bygel och liten omkrets. Helst en 65E alternativt någon med bygel och knytenas ist för spänne. VART hittar jag detta? TCksamför tips!Bröstförstoring04Dela
Soia24 maj, 2017Bikini??Jag åker på solsemester 3 veckor efter min operation och behöver alltså en stadig bikini. Var hittar man en som funkar? Och vad är en en stadig? Utan bygel antar jag, men hur ska den vara? Och när kan man börja använda vilken bikini/bh man vill? Bröstförstoring01Dela
Phyllisia24 maj, 2017När kunde ni börja med hushålsssysslor?Undrar lite när ni med bakomplacering kunnat börja dammsuga, tvätta etc? När har ni kunnat lyfta barn? Har en liten ettåring hemma som inte går och kryper så det är mkt tunga lyft för min del även i vardagen. Min sambo är föräldraledig så han kommer ta mkt innan jag är ok men skulle ju gärna hjälpa till lite åtminstone. När har ni kunnat börja me...Bröstförstoring04Dela
Bettyblue23 maj, 2017Sillisar efter en graviditetFinns det någon härinne som haft bröstimplantat under en graviditet... hur påverkades brösten? Jag vill ha fler barn men när det blir vet jag inte och jag vill inte vänta ... blir jag gravid efter bröstförstoringen så blir jag det och få ta eventuell smäll då:) men vore intressant att höra lite olika erfarenheter om hur implantaten påverkades...Bröstförstoring08Dela