Tittii23 apr, 2017Blir det bygelbikini i sommar?Citadellor;) är det någon som kollat upp om det endast är bygelbikini som gäller för oss i sommar?Bröstförstoring01Dela
Opbröst23 apr, 2017HJÄLP!Hur lång hållbarhet har antibiotikan ni får utskriven? Det måste väll ändå vara mer än två månader? Vet vissa läckemedel har kort datum. Bröstförstoring08Dela
Jenny1023 apr, 2017Ni med Polytech?Jag ska byta implantat imorgon till antingen polytech eller fortsätta med motiva som jag har idag. Någon med polytech som kan säga hur de känns? Tack för svar Bröstförstoring02Dela
Pralinen22 apr, 2017Hjälp komplikation?Hallå jag har upptäckt att jag under vänster bröst får en "utbuktning" som sticker ut. När jag trycker löst på den åker den in så känns inte som något direkt motstånd. Opade mig för 9v sedan och har det inte hela tiden och bara på ena bröstet. Känns som ett glapp då det "bara" är i vissa vinklar oftast när jag sitter men även Andra lägen i...Bröstförstoring02Dela
Babii_emma22 apr, 2017Hitta BikiniHej alla! Jag är ute efter en ny bikiniöverdel. Vill gärna ha en trekanst överdel men har ganska breda bröst så de flesta täcker endast bröstgården precis. Vet ni var jag kan hitta snygga bikini överdelar i stora stl?Bröstförstoring01Dela
Petraa22 apr, 2017En ny tortyr eller skönare på återbesöket?Jag opererade mig hos Patrik på nordiska kliniken i tisdags, smärtan efter operationen är överkomlig men helvete vad bh-n gör ont! Ska tillbaka på återbesök nu på tisdag alltså en vecka efter operation, som jag förstått det så är det liknande bh (men utan bortklippta kupor som det är nu) och bröstband som gäller de kommande veckorna/månaderna men n...Bröstförstoring01Dela
Linnea22 apr, 2017Framförbröst drygt 2 veckor gamla *BILD*Har tyckt mig märka ett litet ökat intresse här på forumet för att lägga implantatet framför bröstmuskeln - vilket inte är så vanligt idag. Kände mig nästan som "käringen mot strömmen" med detta val! 😉 Delar därför med mig av bilder på mina framförplacerade boobisar på min sida, om det kan vara av intresse att se ett exempel på resultat av denna p...Bröstförstoring021Dela
annekli22 apr, 2017Motiva Round FullHej, har opererat in Motiva Round Full 335cc bakom muskeln för tre dagar sedan. Vill nu höra från er som haft dem en lite längre tid. Hur upplever ni dem. Ser/känns de naturliga? Hur upplever ni storleken? Patrik sa utseendet gällande överpolen på Round och Ergonomix egentligen inte skilde sig speciellt mycket då jag var orolig för att den skul...Bröstförstoring07Dela
Viola7822 apr, 20171cm mer projektion=put hur mkt skillnad blir det?jag ska byta inplantat o dom har mer projektion.. 1cm mer ,kommer man märka nån skillnad?Bröstförstoring00Dela
Tittii22 apr, 2017Fyra dagar sedan opNu har det redan gått fyra dagar sedan op. Redan nu så nyfiken på hur resultatet kommer bli framöver. Boobsen känns inte särskilt svullna just nu men de har definitivt blivit större jämfört med dag 1. Känner mig väldigt nöjd över storleksvalet nu i efterhand. Så svåra val man gör inför en bröstförstoring. Jag upplever mina bröst mkt större än vad j...Bröstförstoring03Dela