Emsve04 apr, 2017Bellakliniken och tortyr-BHHej hej Ni som opererat er på Bellakliniken hur länge har ni behövt ha tortyr-bh och bröstbandet? Har ni fått ha vad ni ville efter det?Bröstförstoring03Dela
Tittii04 apr, 2017Två veckor kvar:)Om två veckor så e det dax. Exalterad och väldigt nyfiken på hur resultatet kommer bli. någon här som ska lägga in snarlik storlek eller någon som opas på Citadellkliniken samma dag? Nedräkning pågår nu..Bröstförstoring01Dela
aesvens04 apr, 2017Någon som har Motiva Ergonomix 450-550cc??Jag undrar om någon skulle kunna hjälpa mig med valet av storlek på mina Motiva Ergonomix som jag ska operera om ett par veckor. På konsultation kom jag överrens med Patrik Höijer (Nordiska Kliniken) om 450cc, men nu i efterhand så undrar jag om jag inte ska ta lite större ändå, känns som att 450 kommer jag till slut känna blir "för litet" även...Bröstförstoring010Dela
nybörjaren04 apr, 20175 v sen op, fortfarande blåmärke *bild*Fick ett rätt stort blåmärke efter min operation för drygt 5 veckor sen. Det har blivit gulare än det var från början, men det verkar inte vilja försvinna. Hur länge hade ni andra blåmärken kvar, ni som fick alltså? Min förra op hade jag inga alls, fast denna operation jag gjort nu var komplicerad. Egentligen spelar det väl ingen roll, men är nyfik...Bröstförstoring01Dela
bustashot04 apr, 2017olika stora bröst efter op, lägger det sig?Hej! Innan jag opade mig sa kirurgen att jag hade väldigt symmetriska bröst, nu drygt 1v efter op så är dom olika stora :( Det ena brösten är mer hårt än det andra och sitter liksom lite högre upp. Under dessa dagarna har mina båda bröst känts lite varma emellanåt och känt "hugg" i dom. Är det jag skrivit något jag behöver oroa mig för? Är det v...Bröstförstoring02Dela
Blondabelles04 apr, 2017Brösten känns för små - storleksblind? Hur mycket gå upp i cc för att bli nöjd?Jahapp, nu har det hänt mig såhär 1 år och 9 månader efter min operation. Jag tycker att mina bröst känns aaaalldeles för små. Min man säger att jag inte är klok utan har blivit storleksblind, men jag tycker ärligt talat att jag har små bröst. Bilder finns på min sida!! La in 450cc i varje bröst, var i princip platt innan så första månaderna upp...Bröstförstoring04Dela
Miss_C04 apr, 2017Innan operationHej! Hur är det innan operation? Behöver man ta ut spiral? Naglar? Vad behöver man förbereda innan operationen? Bröstförstoring03Dela
Miss_C04 apr, 2017Bröstoperation Hej:) Skall göra en bröstförstoring +lyft och bukplastik. Vad har ni för erfarenheter ang det? Skall man göra båda samtidigt eller var för sig? Skall åka på solsemester 3 juni. Hinner jag göra det innan? Båda eller bara brösten? Eller skall jag vänta till efter sommaren med båda operationerna? Är så kluven... Snälla hjälp;) Bröstförstoring01Dela
Plopp04 apr, 2017Ni som tecknat extra försäkring Jag har bokat in mig på operation på art clinic, där har de 1 års garanti, alltså händer de något inom ett år fixar dom de utan kostnad. Men jag undrar ni som fått komplikationer, när har de uppstått och vilken sorts komplikation har ni fått? Vissa kliniker erbjuder tilläggsförsäkring, mot kapselbildning främst vad jag har förstått det som, upp t...Bröstförstoring03Dela
Fannyli04 apr, 2017Bikini till sommaren, tips! Min kirurg sa åt mig att de gick bra att använda bikini till sommaren trots operation i början av maj. Men han sa att jag skulle använda en med bra stöd, gärna kupor och som täcker snitten under brösten. Har letat som en galning efter en bikini med ganska brett bröstband som täcker ärren och tejpen som kommer vara där men verkar vara svårt. Har...Bröstförstoring01Dela