M0ll05 apr, 2017BH efter OpHej! Jag undrar när ni började använda bygellös BH efter eran bröstförstoring ? Tänkte om det är olika rekommendationer på klinikerna. Bröstförstoring07Dela
Rockadelly05 apr, 2017Operation IDAG! Se tjock ut? Välja storlek.Idag är det dags och är ännu inte 100% säker på storlek. Oroar mig över att de ska bli mindre än jag vill efter att ha sett andra med samma CC. Men på konsultationen kändes det väldigt stort och både jag/kirurg oroade oss över att jag mest skulle se bred/tjock ut om jag gick upp mer än 450. Vad gör jag?Bröstförstoring02Dela
Thehov05 apr, 2017Hjälp! Vilken klinik i Stockholm ska jag välja?Hej! Jag har varit inställd att göra bröstförstoring (anatomiska implantat) på Akademikliniken i Stockholm eller Oslo (är lika mycket på båda orter). Akademikliniken i Oslo kändes som det bästa alternativet i Oslo. Men i Stockholm är jag helt snurrig av alla alternativ. Jag har inte varit på konsultation hos samtliga där men kommer naturligtvis gör...Bröstförstoring013Dela
Fjoff8204 apr, 2017Descutan snabbt!Ska opereras imorn & ska duscha med descutan ikväll & imorn bitti. Kan jag tvätta håret med schampo & balsam & tvätta kroppen med duschtvål & sen dubbel tvätta kroppen med descutan? Håret var överkryssad så behövs inte tvättas. Bröstförstoring01Dela
Tuttefian04 apr, 2017Hjälp! Huvudvärk och svårt att andas efter opHej! Nu är jag inne på min femte dag efter operation. Jag har mått jättebra alla dagar, har inte haft så värst ont och jag har sovit bra på nätterna. Har bara känt att det är spänt och stelt när man andas djupa andetag och när man rör på sig, men inga problem annars. Men igår fick jag helt plötsligt ont i huvudet, det höll i sig hela dagen, huvu...Bröstförstoring08Dela
Haannachanel04 apr, 2017Ni som har gjort en bröstförstoring! Hej tjejer! Ni som har gjort bröstförstoring har ni lyssnat helt på eran kirurg gällande storlek eller gått emot lite efter hur ni känner? Har ni blivit nöjda eller ångrar ni att ni inte lyssnade fullt ut på kirurgen gällande storlek? Ha en fortsatt trevlig kväll! Bröstförstoring03Dela
KickiFine04 apr, 2017Vad har ni för motiva och vad tycker ni är bättre? Hej!! Mina böst är 13.5 cm breda. Ingen direkt häng men tomma efter viktnedgång och två barn, hade tidigare 75 D men har närmsre 65 C idag dock ganska tomt. Förr att fylla i de så måste jag välja antingen motiva ergonomix högprofil 425 cc eller motiva ergonomix demi ( mellanprofil) 380cc Jag är rätt så smal ....55 kg, 171 cm lång o tunn och är r...Bröstförstoring05Dela
Lusen04 apr, 2017Knappt nå bröstvävnad eller underhudsfettJag är rätt lång och väger inte allt för mycket. Har väldigt lite underhudsfett på överdelen och typ ingen egen bröstvävnad. Är de nån mer som har de så och gjort en bröstförstoring? Gjorde ni bakom muskel? Börjar bli lite orolig att inplantatet ska synas/kännas för mycke. Bröstförstoring07Dela
Boobietrap04 apr, 2017Ni som haft implantat ett tagHej! Den här tråden vänder sig till er som har haft era implantat i 1 år eller mer, helst Motiva. Hur känns dom nu? Är dom mjuka? Har dom lagt sig till rätta? Har du vant dig vid dom? Ser dom onaturliga ut (om du ville ha dom naturliga)? Min största noja är att dom kommer att se onaturliga ut, inte kommer att vara lika mjuka som jag vi...Bröstförstoring02Dela