Linhog190121 feb, 2017ProfilModerate profile är det mellan profil? High profile är hög profil? Vad är då moderate plus profile? TackBröstförstoring01Dela
Tessk21 feb, 2017Det här med sport-bh efter operation.Hej! Skall göra ett lyft och lägga i brösten. Läser lite olika om det här med sport-bh. Jag trodde man hade den man får efter operationen under hela läkningstiden? Stämmer det? Sett att folk bytt till vanlig sport-bh efterhand 2-4 veckor. Eller till och med en finare "BH" (utan bygel då) Vad är rätt och fel? Hur har ni gjort?Bröstförstoring04Dela
Appenzeller21 feb, 2017Missnöjd med bröstförstoring?Hej funderar på att göra bröstförstoring. Ni som redan gjort är det något ni varit missnöjda med? Isf vad? Bröstförstoring02Dela
Exotic21 feb, 2017Sport bh? Hej! Någon här som testat sonic underwired moulded sports bra Freja? Med bygel Min kirurg sa att jag borde köpa en sån. Men vill veta först om någon här kanske har testat :) Om inte har ni något annat bra tips som är liknande som denna? :) Bröstförstoring00Dela
jynx_21 feb, 2017StorleksvalHej allesammans! Jag har fått en op tid i mars på Bellakliniken hos Dr. Johan Nordqvist. Jag är väl 70% säker på att jag verkligen vill detta, men är samtidigt så orolig för att jag inte ska bli nöjd. Johan tycker att jag ska ta 400cc runda implantat, HP bakom muskeln, men min inställning var efter allt googlande och förberedande ca.250-300cc an...Bröstförstoring029Dela
Lua3121 feb, 2017Framförplacering - läkningstidHej, jag ska operera mina bröst om 2 veckor, Jag ska ha framför och undrar därför hur läkningstiden och processen gått för er som tagit framför? Vilken dag är värst? hur mcket klarar man på egenhand? Jag opereras en tisdag och har tagit ledigt resten av veckan och ska börja jobba igen måndagen efter. Jag sitter på kontor och tänker därför att det...Bröstförstoring014Dela
Vildmusen21 feb, 2017Konsultation i morgon -TIPS!Hej! I morgon ska jag till Strandkliniken (dr Oya) på min första konsultation. Jag vill göra en bröstförstoring och jag misstänker att jag kommer behöva ett bröstlyft också. Är det någon som har tips på frågor som är bra? Nåt man ska tänka på? Jag känner mig ganska ny på ämnet....Bröstförstoring05Dela
Sajk21 feb, 2017Ångest, blir 375 mentor hp för stor?Hej! Skulle ringa kliniken i går enligt avtal å bestämma storlek inför operation. Vi har pratat om storlekar mellan 350-400. Det har hänt ett missförstånd ( ingens fel, och jag klagar inte) men dom har beställt mentor proteser 375 och 400 hp till op. 400 känner jag blir för stort. Och nu är jag lite virrig och funderar på om 375 också blir för...Bröstförstoring017Dela
xxenia21 feb, 2017Sola efter op? Är tre veckor sedan min operation nu och livet är i princip tillbaka till det vanliga. Det jag nu funderar är hur länge man ska vänta med att sola? Både solarium och i solen. Någon som vet?Bröstförstoring06Dela
MJE7920 feb, 2017Magnus Kjelsberg ProformaHej, Gjorde en bröstförstoring för ca 6 mån sedan hos Magnus Kjellberg på Proforma. Känner mig inte helt nöjd med varken stl eller form. Fått tid för bröslyft och byte av implantat. Vad har ni för erfarenheter av Magnus? Skulle jag kanske välja en annan kirurg? Tack på förhand!Bröstförstoring02Dela