Mimmi9514 nov, 2016Motiva ergonomix?Hej! är det någon här som har Motivas ergonomix implantat? Är ni nöjda och känns/ser de naturliga ut?Bröstförstoring09Dela
ZandraS14 nov, 2016Brösten sjunkerMånga skriver att brösten sjunker de första månaderna. Mina är en vecka gamla och jag är redan nöjd med dom.Min fråga är då hur mycket dom sjunker då jag gillar dom som dom är? Bröstförstoring07Dela
Millz14 nov, 2016När får brösten sin verkliga form?Hej! Opererades i onsdags 9/11 så det har mao bara gått 5 dagar sedan jag fick implantaten. Använder op-bh och bröstbandet som jag ska. Min fråga är hur lång tid det tar innan brösten får den form de slutligen kommer ha? Bröstförstoring019Dela
Hugolina14 nov, 20166 misslyckade operationer! Hjälp!Hej alla där ute! Har sett några operations berättelser här och vill nu dela min. Posten kommer att vara lång men jag hoppas på att åtminstone en fin person läser den och ger mig lite stöd. Jag har nämnligen opererat mig sex ggr :( Efter en misslyckad graviditet med tvillingar hade jag mjölk kvar i brösten som lämnade min små söta bröst tomm...Bröstförstoring015Dela
Mimmi9514 nov, 2016Laser & Estetik-Mattias ElmerHej! Är det någon här som har (eller som ska) opererats av Mattias Elmér på laser & estetik Sthlm? Är ni nöjda och blev resultatet som ni förväntade er?Bröstförstoring05Dela
Pelin9614 nov, 2016Hård knöl i bröstetHej. Har opererats för 13 dagar sedan o upptäckte igår att jag har en stor hård knöl i bröstet på sodan. Någon annan som haft det eller vet vad det kan vara? Har bygelbh från kliniken o misstänker de e den som trycks in i sidan och orsakat detta då bygeln sitter precis på det stället. Någon som vet? :(Bröstförstoring02Dela
LittleMrs14 nov, 2016Sova på mage?Den här frågan har säkert varit uppe många gånger och som flera andra undrar jag hur det var för er gällande att sova på mage efter bröstförstoringen? När fick/kunde ni göra det igen? Är det någon som vet om det kan vara dåligt för slutresultatet på något sätt? Jag gjorde min bröstförstoring för drygt en månad sen och längtar efter att kunna li...Bröstförstoring01Dela
Linnea14 nov, 2016Skillnad i profil/projektion Hur stor är egentligen skillnaden? För- och nackdelar med de olika projektionerna? Finns det möjligtvis någon som opat sig mer än en gång och haft både mellan/medium/demi/moderate profil och hög/high/full profil (eller motsvarande) och som kan berätta lite om hur skillnaden såg ut/kändes/upplevdes? Bilder vore ju såklart guld! :) Har själv h...Bröstförstoring010Dela
Tuttlisaan13 nov, 2016Nya bröst eller inte?Hej bästa ni! Har sån ångest och hoppas på att få lite tips och råd från er. Har haft silikonbröst nu i lite drygt två år, är jätte nöjd med form och allt sånt men allt mer med tiden så har jag blivit obekväm i dom för jag tycker att dom är för små och börjar bli så himla sugen på att göra dom igen. Har 400cc bakom muskeln, och är sugen på att lägg...Bröstförstoring023Dela
Ilovelove13 nov, 2016Smärta bröstförstoring Hej! Op mej igår morse och hade sån sjuuuuk smärta. Till och med läkarna sa att jag var ett extremfall. Fick morfin injecerat tre ggr efter jag vaknat men inget hjälpte. Kändes som mitt bröstben brann och tusen knivar skar in i mitt hjärta och mina bröst. Brösten är varma och hårda. Det vänstra sitter högre upp, kan dem svullna olika? Jag äter...Bröstförstoring04Dela