Malva13 nov, 2016Tiden mellan 3 och 6 månaderFunderar på hur mycket som händer med brösten efter 3 månader tills de är färdigläkta? Ändrar de fortfarande form eller är det bara mjukheten som tillkommer? Är allt läkt inuti t ex? För min del så har de inte ändrat sig nämnvärt i form sen operationen. Tycker faktiskt att de ser nästan exakt likadana ut nu efter 3 månader som de gjorde efter 2 v...Bröstförstoring00Dela
Tina8913 nov, 2016Hur har er omgivning reagerat?Hur reagerade er omgivning efter er operation? Och vad ger ni till svar? Min läkare har föreslagit 375 cc och högprofil för mig, trots att jag bara är 157 cm lång. Antar att alla kommer fatta att jag opererat mig om jag gör så stort? Bröstförstoring06Dela
Tina8913 nov, 2016Ärr i armhålan eller bröstvecket?Vilket gjorde ni? Och är ni nöjda med resultatet? Jag vill verkligen inte få synliga ärr i bröstvecket, då hellre i armhålan. När läker det? Bröstförstoring03Dela
Tina8913 nov, 2016Har ni fortfarande klädångest?Hur lyckliga ät ni efter operation? Fortfarande svårt att hitta kläder? I dagsläget är det jättesvårt för mig att trivas i olika kläder, eller överhuvudtaget i mig själv. Bröstförstoring03Dela
HannaJ9013 nov, 2016bröstens formHej, Jag genomgick en bröstoperation för ett par dagar sedan och brösten har svullnat upp som bara den, vilket verkar vara en normal grej. Formen på mina bröst är däremot grooooovt fula i mina ögon. Mina fråga till er är då; kommer denna form att hålla sig eller kommer brösten att se annorlunda ut efter svullnaden? Just nu ser det ut som två helv...Bröstförstoring013Dela
Elba13 nov, 2016Sjukskrivning - MammaledigHej! Jag är föräldraledig och ska operera mig i december och funderar hur jag går tillväga med sjukskrivningen? Någon som vet? Vilka måste jag informera? Jobb, försäkringskassan? Bröstförstoring05Dela
Tina8913 nov, 2016Bröstbredd 13 cm. 375 cl hög profil. Jag har 13 cm i bröstbredd, trots att jag bara är 157 cm lång. Patrik Höijer har argumenterat för att jag lägger in 375 cl som minst, och hög profil, för att slippa synliga veck och att det blir symmetriskt. Men blir det inte för mycket push up effekt på mig? Kan det bli oproportionerligt? Kan jag få ryggproblem av den storleken? Hade hels...Bröstförstoring02Dela
Laylla13 nov, 2016BronsstatusHar läst om hur man får silver status, men vad krävs för brons? Vill titta minst några bilder av Patriks jobb(Bröstförstoring03Dela
Ankan8413 nov, 2016Värk i ärren efter 7 veckorGjorde ett implantatbyte för 7 veckor sedan och har fortfarande så ont i ärren. Ärren ser fina ut när man tittar men dom känns knöliga under huden och det gör så ont. En del dagar går bättre då känner jag inget om jag står/går som vanligt. Men att sova är fortfarande jobbigt då jag i sömnen vrider på mig och då smärtar ärren till. Vill absolut...Bröstförstoring03Dela