Lie207 nov, 2016Ingen smärta efter op?Är det någon av er som inte hade så jätteont efter en bakomplacering? Bröstförstoring03Dela
willma07 nov, 2016Beatriz söderbergNågon som opat hos henne och kan berätta om erfarenhet? Bröstförstoring01Dela
LisaB07 nov, 2016Laser & Estetik, Patrik HöijerHej på er, Jag har bokat konsultation på Laser & Estetik om ca tre veckor hos Patrik Höijer, har läst väldigt mycket gott om honom men tänkte att jag ville höra ännu mer om hur er upplevese var, hur blev resultaten, kändes personkemin bra, Hur blev ärren (Individuellt jag vet), övrig personal osv :) KramBröstförstoring06Dela
Nina107 nov, 2016Gymma efter bröstoperation!!Hej tjejer! Jag undrar när man kan börja gymma efter en bröstförstoring? Alltså såsom sqauts osv.. undrar om man kan börja träna benen och rumpa ganska så tidigt när man känner att man klarar av det utan att anstränga bröstmuskler osv :)Bröstförstoring01Dela
Yesyes12307 nov, 2016Hängande bröst I februari gör jag min operation 400 cc anatomiska under bröstmuskeln samt fettsugning av haka och hals, jag oroar mig väldigt mycket att brösten fortfarande kommer vara lika hängiga fast större? Ni med hängbröst efter viktminskning och graviditeter har ni gjort bröstförstoring utan lyft? Hur blev resultatet? :) Bröstförstoring012Dela
Mrs Wounderland07 nov, 2016Osäker på profil och storlekJag ska lyfta och förstora brösten den 16 december. Jag trodde först att jag skulle köra på anatomiska i lägg men kirurgen ansåg att mentor moderat plus skulle passa bättre på mig. Vi gjorde ristestet och han ansåg att 325-350 cc borde räcka till mig, men jag är ingen liten tjej, jag är bredaxlad och har bred bröstkorg. 164 lång och väger 7...Bröstförstoring09Dela
Plazatiken07 nov, 2016Bilkörning efter opUndrar om nån vet ifall man får/kan/bör köra bil en vecka efter op? Inser att det är svårt att veta i förväg, men vill ställa frågan ändå. Jag har ca 1 1/2 timmes bilväg till kliniken, har ingen som kan köra mig dit vid återbesöket 1v senare. Tänker att jag kanske kan ta bilen själv? Om jag inte har för ont borde det ju gå rent praktiskt, men kansk...Bröstförstoring02Dela
BA8407 nov, 2016Vilken profil? Hjälp? *bildHej! Behöver hjälp här igen... ska opereras nästa vecka och det är mkt beslut som ska tas. Jag har varit på konsultation men vi har inte pratat alls något om vilken profil vi ska ta, bara att jag vill ha anatomiska och ca 250-290ml. Vill ha ett naturligt resultat men är samtidigt rädd att de blir hängiga.. om ni vill gå in och kika på mina f...Bröstförstoring015Dela
Peyra07 nov, 2016Vill inte ha bröst som bollar?Jag håller på att läsa på för fullt inför ev. op i december och det jag slås av är att så många av de opade bröst jag sett ser så väldigt fejk ut, ser ut som bollar liksom. Ber verkligen om ursäkt om jag sårar nån, det är inte meningen! Men jag vill absolut inte att mina ska se bolliga och fejk ut, hellre att de hänger lite än ser bolliga ut om ni...Bröstförstoring08Dela
Jasmine07 nov, 2016Tips på bra bygellös BH att ha efter op?Hej alla brudar som opererat sina boobies! Jag ska operera mig den 21/11, om 2 veckor och undrar vad ni hade för BH/topp efter operationen? Man ska ju ha en stadig bh utan byglar dag som natt i två månader. Jag vet att man får med en stadig sportbh men det känns som att man gärna vill ha någon/några fler som man kan växla mellan när man tvättar os...Bröstförstoring02Dela