Colazero06 nov, 2020När ska betalningen göras?Hej, Vet ni när man ska betala kliniken senast på Nordiska kliniken? Är det senast 14 dagar eller inom 3 veckor till operation? Bröstförstoring01Dela
Colazero06 nov, 2020Förbereda inför bröstoperationHej! Då var det dags för mig att äntligen operera mig också. Kan ni som har opererat sig komma med tips inför operation. Jag tänker saker som kan vara bra att ha hemma innan, något man behöver göra innan? Någon särskild mat för snabb återhämtning, produkter mot ärr etec? (Kommer vara ensam, ingen som kan hjälpa) Någon mer som också ska op...Bröstförstoring02Dela
Mallan106 nov, 2020Värme efter fettransplantationHur länge Behöver man tänka på värme efter fettransplantation? Finns inga tydliga svar på detta och såklart är det bättre att överdriva men jag vill heller inte överdriva mer än nödvändigt då det är väldigt psykiskt påfrestande att alltid tänka sig för, jag mår iallafall mycket sämre av det när det går för länge. Kan man släppa på det efter 2 m...Bröstförstoring012Dela
palettblad9806 nov, 2020Motiva ergonomix demi 320cc för stort?!?Jag har planerat att göra en bröstförstoring, dock främst för att forma brösten och inte egentligen få dem större. Har redan hyfsat små bröst och trivs med dem så nu är jag orolig att de implantaten jag valt, motiva ergonomix demi 320cc, kommer att kännas för stort. Jag är hyfsat lång och har lite kurvor så de hade säkert inte känts oproportion...Bröstförstoring05Dela
Amanda.B05 nov, 2020Bra sida före och efter operationHej allesammans! Jag har hittat en sida som jag hade önskat att hitta innan min operation men som också är toppen för att kunna se hur man skulle kunna se ut efter sin operation (typ efter drop and fluff) Där kan man söka på mer eller mindre allt för att hitta bilder på andra som gjort en bröst operation man själv är ute efter och som liknar en...Bröstförstoring09Dela
dreamv05 nov, 2020Vi som har Op i december Hej! Finns det fler som ska operera brösten i decemer? När, vart och vad ska ni göra? Jag ska byta implantat 17 december 2020 på Proforma. Byte från 495 till 700-725 cc Bröstförstoring0163Dela
dreamv05 nov, 2020Vilken profil ska jag välja 700 ccHej! Jag ska göra en korrigering och byte av implantat. Jag har idag 495 cc ultra High profil men känner att dem är lite för putiga för mig smak. Jag ska nu göra en ny Op och tänker lägga in 700-800 cc för att få en finare klyft men vill inte ha så mycket mer put utan bara större bröst.. Någon som vet hur jag borde tänka? Bröstförstoring03Dela
dreamv04 nov, 2020Hjälp! ska byta implantat Hej! Jag ska byta ut mina implantat som idag är 495 cc ultra high profile Mentor. Jag ska byta implantat då jag vill ha brösten större samt få en finare klyfta. Jag vill kunna ha trekants bikini som jag alltid drömt om. Idag känns det bara som bikinin täcker två runda bollar med mycket put och ingen fin klyfta. Min kirurg rekomenderade...Bröstförstoring02Dela
diddi0604 nov, 2020Sjukskrivning i samband med opHur har ni gjort med sjukskrivning efter era operationer? Jag jobbar i vården och det är väldigt osäkert med semesteransökningarna, (och va även innan covid-19). En sjukskrivning är ju bara en "rekommendation" för arbetsgivaren och inget de måste godkänna. Bröstförstoring00Dela
Adi9504 nov, 2020Brösten är olika stora?!!Hej! Idag (dag 8 efter op) tycker jag att mitt högra bröst är peeerfekt(något svullet kanske) medan mitt vänstra bröst känns typ, dubbelt så stort?:) jag har dock känt av mer spänningar/obehag i vänstra bröstet. Men ändå, tycker det ser sjukt ut nu, två helt olika bröst på min kropp liksom...jag vet ju att det (förhoppningsvis!!??!) kommer ge m...Bröstförstoring06Dela