K.M.L04 nov, 2020Knäppa bröstband fram eller bakHej! Dum fråga kanske, men spelar det någon roll om man knäpper bröstbandet frampå eller bak på ryggen? Bröstförstoring03Dela
Edit04 nov, 2020Vad rekommenderar ni för implantat? Hej! Jag ska byta implantat I december och vill ha resultat så nära som det går som brösten på min profilbild. Jag vet att egna förutsättningar spelar in osv. Vad tror ni jag ska välja för implantat? Jag funderar i på motiva ergonomix Corse eller round corse i 590 eller 650 cc. Har just nu ergonomix full 400.Bröstförstoring02Dela
Acissej04 nov, 2020Tips på träning efter operationVar på åb i måndags för att tejpa om och kolla så allt såg bra ut. Har tagit lugna promenader nu efter operationen, men räcker liksom inte, behöver får utlopp för energin ? Frågade om jag fick börja gå pw efter 4 veckor, men även det, likaså ridningen och löpningen måste jag vänta med i 3 månader. Trodde inte pw ingick i ”hopp” ?. Så till min f...Bröstförstoring013Dela
Felicia3803 nov, 2020Motiva anatomiskaJag ska operera mig den 9/11 och har bestämt mig för mentors anatomiska. Fick precis reda på att de är ganska hårda och vill nu ha motiva. Trodde inte de hade anatomiska utan bara ergonomix men ser nu att de har ett anatomiskt implantat som heter anatomical true fixation med full och corse projektion. Är det ngn här som har dessa implantat? Verkar...Bröstförstoring00Dela
Hollsa9502 nov, 2020Implantat som vänder sigHej! Är drygt ett år sen jag gjorde min bröstförstoring och har nu på senaste tiden fått problem med att de högra kan vända sig och ställa sig på högkant efter jag legat på sida. Går alltid enkelt att vända tillbaka men är orolig. Någon som haft liknande? Är man tvungen korrigera? Kommer de bli oftare? Tacksam för svar som förhoppningsvis kan l...Bröstförstoring03Dela
Modesty4ever02 nov, 2020Bättre op/återhämtning än förväntat?Hej! Sitter nervös inför min operation imorgon eftermiddag. Är orolig för väntetiden inför op, för själva operationen/narkosen men även tiden efter, hur jobbigt det kommer vara och hur lång tid det tar innan man känner sig normal igen. Men det jag skulle vilja höra är om det finns någon som på totalen haft en mkt bättre upplevelse än förväntat?...Bröstförstoring011Dela
NoccoÄpple02 nov, 2020”Pirr” i benen tre veckor efter OPJag har en rätt så märklig fråga men tänkte kolla om någon mer har upplevt det jag upplever nu. För lite mer än tre veckor sedan genomgick jag ett lyft+förstoring och är nu i princip smärtfri. Läkningen har dessutom gått väldigt bra hittills (peppar peppar) men nu till problemet. Sedan några dagar tillbaka upplever jag en otroligt obehaglig käns...Bröstförstoring01Dela
Nickole02 nov, 2020Ploppar Anatomiska Implantat? Hej! Ploppar Anatomiska? (När man får mer projektion och fyllighet, när muskeln släpper.) Någon som kan dela med sig? Hur lång tid det tog ungifär.. Bröstförstoring017Dela
Tjejmedstress02 nov, 2020Erfarenhet av 725 cc motiva corséHej! Jag har idag 450 cc motiva full som jag gjorde för 3 år sedan på nordiska kliniken i Stockholm. Då jag hade väldigt liten egen byst innan, 75aa, så har inte 450 cc givit något jätteeffekt på mig. Jag använder fortfarande mycket push up i mina bh-ar och är inte nöjd i bikini då jag anser att de inte syns alls i princip. Var på konsultation p...Bröstförstoring012Dela
diddi0601 nov, 2020Ruptur Silikonimplantat!Jag opererades 2003 i Falköping av Ivan Letterfors. Implantatet är Nagor och de lovade livtidsgaranti. Jag upptäckt Igår att jag med största sannolikhet fått en ruptur på ena bröstet. Det känns jättemjukt och "flyter ut" emot armhålan. man kan inte urskilja den runda formen, eller flytta Implantatet i bröstet, det är formlöst. Det är nog ett tag...Bröstförstoring02Dela