broberg24 okt, 2020Nina glimsell storlek??Nån som vet vad Nina Glimsell har för cc? Hon har såå fina bröst! Bröstförstoring06Dela
Bobbsan24 okt, 2020Komplikation Double bubbleHej! Jag opererade mig på Akademikliniken i Göteborg flr nästan exakt 8 månader sen. Hans Mark, 320 cc anatomiska. Hade rätt mjuka bröst innan som var mer tomma upptill. Jag fick rätt bra information innan och var själv rätt så påläst (trodde jag....) tills ungefär 3-4 månader efter operation när jag märker att en konstig skugga har lagt sig öve...Bröstförstoring04Dela
Andromedae24 okt, 2020Kant upptill med runda implantat?Hej, Ni som har runda implantat med hög profil och minimalt med subkutant fett och tunna muskler: Har ni fått en kant upptill som ser onaturlig ut? Eller plattas implantatet ändå ner av vävnaden ovan? Är orolig för detta! Jag vill inte få två bollar som sticker ut som just bollar från bröstkorgen. Jag ska lägga in runda 500 cc under muskeln...Bröstförstoring01Dela
Nickole23 okt, 2020INTE nöjd! Hjälp!!Hej! Nu är det snart 5v sedan min operation. Jag har hela tiden haft förhoppning att dem ska bli större och jag väntar och väntar på den "omtalade" bröstmusklen ska släppa och att dem ska "upplevas" större. På mina 3D bilder ser dem mycket större ut nedifrån/uppifrån. Jag känner mig orolig och ledsen att det inte ska bli som väntat. För tillfäl...Bröstförstoring020Dela
Boobbies202023 okt, 2020Ont i ena ärretGjorde en bröstförstoring för 4 och en halv vecka sen och har inte haft speciellt ont i själva ärren förrän nu. Har kunnat röra mig obehindrat från vecka 3 och nu från ingenstans ilar det i ena ärret direkt jag rör mig, även ibland när jag är helt still. Känns inte som om det är precis vid ytan direkt utan smärtan söker sig innåt på nått vis. Strå...Bröstförstoring03Dela
TingeIing23 okt, 2020Råd om strl mm.Hej, Skulle behöva lite råd angående min kommande bröstoperation (22/12). På min konsultation kom vi fram till Motiva Full Round 450 cc High profile bakom muskeln. Jag är 20 år, 170cm, 56 kg, inga barn och har just nu 70-75A i bh-storlek. Nu till mina funderingar. Vet någon vad 450 cc på mig skulle motsvara i bh-storlek? Hur mycket...Bröstförstoring022Dela
Colazero23 okt, 2020Rippling med ergonomix om man ör plattHej, Är det någon här som var helt platt innan och som valt ergonomix demi? Hur blev resultatet? Är rädd att jag kommer få ripplingBröstförstoring02Dela
Colazero23 okt, 2020Någon som har 355/375 motiva round?Hej! Någon här som var helt platt innan, knappt a kupa och som valt 355/375 cc round motiva? Jag är rädd att de kommer se för fake ut på mig då jag är smal o har knappt egen bröstvävnad. Jag är ca 160 cm och blev rekommenderad 375, blir det inte för stort på mig tror ni? Vill landa på c-liten dBröstförstoring01Dela
fe12322 okt, 2020Känslan av implantat i kroppenJag går i funderingarna om bröstförstoring nu efter flera år av osäkerhet kring min lilla byst. Och i alla funderingar som man har och som jag försökt läsa mig till så kvarstår en stor fråga för mig. Hur känns det att ha implantaten i sig efter man läkt? Jag är så rädd för att inte känna mig som mig själv och som att det känns obehagligt att ha n...Bröstförstoring021Dela
Zanat121 okt, 2020Nya bröst - november Imorgon är det 3 veckor kvar till min operation. Har börjat få lite katastroftankar men antar att det är normalt. Kan fortfarande inte förstå att jag äntligen ska göra det här ? Någon mer som ska opereras i november som vill följas åt och peppa varann? Eller någon som nyligen opererats och vill ge lite tips?Bröstförstoring0114Dela