Timi05 okt, 2020Bröstband! HöjdskillnadHej ! Alla ni som haft bröstband, vad hade ni för topp/bh till? Jag opererades första ggn för 10 år sedan, hade höjdskillnad sen innan och fick tyvärr dras med det i 10 år, nu har jag gjort om mina och vill såklart att de ska bli jämnare denna gång. MEN redan samma dag som operationen kunde jag se att de ligger på samma plats som sist....Bröstförstoring05Dela
hola2205 okt, 2020lägga snittet längre(Bröstförstoring)Någon som har gjort snittet längre ner än under själva bröstet för att få upp bröstvårtorna och bröstet lite mer neråt och inte så högt upp? Bröstförstoring02Dela
Elken105 okt, 2020Byte av implantat på 75ml? Hej! Jag ska korrigera mina fickor om 3 veckor och sedan jag var på konsultation (2014) så kände jag att jag hade valt för litet och på själva operationsdagen så ville jag ändra till 550cc för att få hög profil, men när jag väl satt där och skrev in mig så vågade jag inte säga ifrån för jag ville inte vara en dryg kund.. dumt, jag vet.. Idag ångr...Bröstförstoring016Dela
Lillly04 okt, 2020Skillnad på bakom/framför bröstmuskelHej. Vad är det för skillnad från att ha implantat framför eller bakom bröstmuskeln? Att det läker fortare när man har framför vet jag men vad mer? Vad jag läser här så verkar de flesta ha bakom, varför? Bröstförstoring09Dela
ilj04 okt, 2020500cc eller 550cc? Hjälp! Hej! Operation om 1,5 månad och börjar fundera på det här med storleken.. Efter konsultationen var jag stensäker på att jag skulle köra på motiva full 500cc då måtten stämde perfekt överens med mina egna mått. När jag frågade om det var möjligt att gå upp till 550cc sa Chris, kirurgen, att det finns en större risk för DB då eftersom man ”går över”...Bröstförstoring011Dela
M94404 okt, 2020Sår Någon annan som varit med om att sår under bröstet inte har läkt, har tagit flera antibiotika kurer och det ena blev ett stort hål och fick sy igen det sen började det andra såret öppna sig. Fick tid till kliniken och lösningen var att ta bort hud under bröstet för att göra nya sår. Jag vill inte titta på mina bröst, bröstvårtorna pekar nedåt o...Bröstförstoring07Dela
Physicaaal04 okt, 2020Nålstick i bröstet. Ont efter sömnInatt har jag visst råkat sova med armen rakt ut hela natten. Idag kan jag inte lyfta ena armen utan att det känns som en nål som sticker in på en punkt i ena bröstet, långt upp på ena bröstet. Går som en stöt. Sticker som fan. Vad kan det vara? Sköterskan på kliniken trodde det var muskulärt och ingen fara men jag är superrädd. Någon som haft l...Bröstförstoring01Dela
Sassabassa04 okt, 2020Nya bröst oktober-november Jag har op inbokad 2/11 på Citadellkliniken i Landskrona hos Helena Sveinsdottir. Är så spänd på att jag äntligen ska göra det efter att ha haft tankarna sedan jag var runt 17 år då det inte hände så mycket med mina egna. Har en sista konsultation 12/10 eftersom jag inte riktigt kan bestämma mig vill ha väldigt naturliga därav droppformade sam...Bröstförstoring07Dela
Kaya9903 okt, 2020Någon med Motiva round UHP 550-600cc? Någon som har ultra hög profil 500-600? Erfarenheter? Nöjda?Bröstförstoring03Dela