aliciaG08 sep, 2020Ni CitadellorHej Jag bara undrar om bh-n och bröstbandet ingår i priset när man opereras eller om man köper de när man är där? :) Bröstförstoring02Dela
AlexandraAu08 sep, 2020Hur motverkar man Boob Greed?Jag har inte gjort bröstförstoring än, men många utav mina "goals" som jag följer på sociala medier har pratat om att de får "Boob Greed" alltså att så fort de når sin målstorlek så vill de gå ännu större. Har ni som nått er mål cc kännt något sånt? Har ni som inte ännu nått erat mål någon plan/tankesätt för att inte fastna i fällan att vilja g...Bröstförstoring09Dela
Andromedae08 sep, 2020Op bokat hos Patrik Höjer NK och erfarenheter!Hej! Jag vill dela mina erfarenheter hos plastikkirurger i Stockholm. Jag var på konsultation hos -Nordiska kliniken - Patrik Höjer -AK - Jonas Röjdmark -Proforma - Ingeborg Rydningen Upplevde Patrik som lyhörd, professionell och vänlig. Han tog sig tid och hade både estetik och den kirurgiska säkerheten i åtanke. Han kunde anpassa inform...Bröstförstoring010Dela
hceris08 sep, 2020Ene brystet er mer hoventHei! nå er brystene mine fire uker gamle. De siste fem dagene har høyre brystet vært mer hovent og mer følelse av spreng i det. Tok kontakt med klinikken, og jeg kunne komme inn for sjekk eller se an noen dager til. Jeg har 2,5 time reisevei, så er ingen snartur akkurat. Flere som har hatt det sånn? Er så redd det skal være noe galt.. det er ikk...Bröstförstoring01Dela
Godiskatten07 sep, 2020Bröstförstoring oktober 2020Hej! Har varit på konsultation o inväntar nu med glädje o lite nervositet på min OP 26/10 :) Kom fram till på konsultationen att någonstans mellan 380cc-450cc skulle passa mig storleksmässigt o utifrån mina önskemål. Jag har siktat in mig på motiva ergonomix demi profil. Men nu till storleken jag går o velar här hemma med mina rispåsar, de lu...Bröstförstoring05Dela
bubbelblå07 sep, 2020Sportbh efter läk-bh:n vid bröstförstoring?Har en fråga till er som redan gjort er bröstförstoring gällande sport-bh:n man ska efter läk-bh:n. Vad jag förstått det som rekommenderas främst Abecita Kimberly till folk efter en bröstförstoring. Det är ju en nivå 3, eller en high support sport bh, right. Så då borde väl vilken nivå 3, eller high support sport bh som helst funka? Eller m...Bröstförstoring012Dela
hejsanhoppsan12307 sep, 2020Byte av tejpImorgon är det dags för att byta tejp för andra gången. Men blev osäker nu vad sköterskan sa till mig på återbesöket. Om jag passar på att duscha utan tejpen ska jag tvätta snitten med en mild tvål eller bara låta vattnet rinna? Eller ska jag duscha med tejpen på och sen byta? Vill inte röra snitten i onödan :)Bröstförstoring08Dela
Michii07 sep, 2020Bröstförstoring clinic Strömstad Hej! Har bokad operation i oktober hos dr.Cederqvist på Strömstad clinic. Hittar få före och efter bilder och skulle verkligen vilja veta om ni har några erfarenheter därifrån. Bröstförstoring01Dela
ilj07 sep, 2020Ta ut 1 v semester för operation? (Kontorsjobb)Hejsan! Har två saker som jag jättegärna skulle vilja ha input på. Ska opereras i november och är lite fundersam kring det här med sjukskrivningen. Vill helst undvika att behöva ta upp operation och sjukskrivning med min chef då vi är ganska "nära" och bara är jag, hon plus en man som jobbar på arbetsplatsen och det därför är omöjligt att utelämn...Bröstförstoring06Dela
CarinaGH07 sep, 2020Mentor 500 och uppåtJag ska byta ut mina 450 ml Mentor till större Mentor och undrar om någon har gjort liknande? Hur stora gjorde ni, form, under eller över bröstmuskeln, är ni nöjda? Mvh Carina :) Bröstförstoring07Dela