Blondide05 sep, 2020Operation innan graviditet Ni som har opererat er innan ni fått barn, hur har graviditet samt amning påverkat era bröst efteråt?Bröstförstoring07Dela
Jesss04 sep, 2020Smärta i ena bröstetHej! Opererade mig i februari (2020) hos Mattias Elmér på Nordiska Kliniken. Allt gick bra med återhämtning men sen ett par månader tillbaka har jag fått ont i ena bröstet. Det ömmar gärna utan beröring efter att jag rört mig mycket. När jag inte rört mig gör det bara ont om jag trycker på det. Det känns inte hårt eller ser annorlunda ut men...Bröstförstoring09Dela
Neprome04 sep, 2020Jag tror jag fått post op depression Den 20/8 genomgick jag stor bukplastik samt bröstförstoring. Allt gick toppen och jag kände snabbt mig bra, hade knappt ont. Läkningen har varit okej, jag äter antibotika just nu för att såret på magen inte är helt bra men de säger att jag inte ska oroa mig.. vilket jag ändå gör. Men nu till mitt problem. Jag har läst att man tydligen kan bli neds...Bröstförstoring011Dela
Emsan-04 sep, 2020Motiva och bröstbandLäser att många måste ha bröstband efter sina operationer, ingen av mina vänner som opererat sig tidigare har haft det. Någon som vet om det är vanligare att man får ha bröstband med Motiva implantat än med ex Mentor?Bröstförstoring05Dela
Oasis04 sep, 2020Motiva CorséHej, Ni som opererats och har Motiva Corsé (delvis bakom) men knappt har egen bröstvävnad. Hur känns det? Kan man känna implantaten? För stort? Jag undrar då ifall det blir att man känner implantaten då de är så stora och putiga när man själv knappt har någon bröstvävnad och är tunn? Bröstförstoring05Dela
Blondide04 sep, 2020RistestFörutom ristest, finns det något man kan prova hemma för att få en känsla av hur det kommer att bli efter OP?Bröstförstoring05Dela
Blondide04 sep, 2020Konsultation Har idag varit på konsultation hos Akademikliniken hos Paulo och är förvånansvärd nöjd på informationen och smidigheten över dagens möte. Kom dit med inställning att jag ev. skulle kunna tänka mig 300cc vill dock ha droppformade implantat och det kändes så rätt med 300 i inlägg i sportbhn som jag provade. Ni som har varit på konsultationer, har ni...Bröstförstoring07Dela
Tick_Tack04 sep, 2020Har Patrik sagt fel? Panik! Hej på er! ? Jag har något panik över storleks val på mina bröst!? Har Patrik sagt fel?! Jag ska göra bröstförstoring under hösten på Nordiska kliniken. Han rekommenderade mig motiva ergononix demi 340, 360 eller 380cc. Jag är ute efter C-kupa, det ska se naturligt ut och passa på min kropp! I dagsläget har jag inga bröst alls, det är som två bröst...Bröstförstoring027Dela
Dansaren7804 sep, 2020Bröstförstorning 450hpHej Jag har vart på konsultation och har tid för op 4:e nov nu är jag orolig att dem blir för stora. Jag hade behövt ett lyft men Avni sa att det kommer bli bra med enbart förstoring Nu är jag rädd för att 450hp blir för stort Jag vill ju bara få ett par bröst då dem är typ obefintliga nu Tacksam för svar och gärna bilder så jag kan se hur...Bröstförstoring02Dela
starlet03 sep, 2020kapselbildning hur ser det ut?Mina bröst är nu ett halvår gamla och har sett bra ut hela tiden. Så igår var plötsligt ett deformerat! Det sticker uppåt och utåt och ser ut som en bulle hamnat på det upptill. Ser sjukt ut! Kan detta vara kapsel? Eller ngt annat?Bröstförstoring01Dela