A 9617 aug, 2020Före och efter 350CCHej alla tuttägare! Jag skulle så gärna vilja se er som gjort 350cc innan och efter, då jag inte har någon aning om hur 350cc kommer bli ! Bröstförstoring019Dela
cclara17 aug, 2020Motiva Round CorséNågon som har erfarenhet av Motiva Round Corsé? Ska göra bröstlyft med implantat den 8/10 hos Tuve på Reformkliniken i Malmö. Sååå spänd men lite orolig över att jag valt profilen corsé. Hört både positivt och negativt om just corsé. På konsultationen stod det mellan 425 cc full och 550cc corsé utifrån min bröstbredd på ca 12 cm, men landade ti...Bröstförstoring05Dela
Emelie198417 aug, 2020Gick någonting sönder?Hej! Nu är jag lite orolig för att jag tagit sönder en tråd i bröstet. Jag op:ade mig för 14 dagar sedan och allt har gått jättebra. Men när jag skulle vända mig om i bilen och kolla på mina barn som satt i baksätet ploppade det till i vänstra bröstet och det kändes som att tråd gick av. Nästan direkt efter fick jag en obehagskänsla och att jag...Bröstförstoring04Dela
Nallehjärtis16 aug, 2020Ont i stygnen Jag opererades 12/8 och har idag efter 4 dagar jätteont i stygnen. Är det något att vara orolig över? Det gör ont att resa på sig då det stramar åt i såren och får nästan som kramp i bröstet... Bröstförstoring01Dela
EEE16 aug, 2020Storlek?Har inte för intention att rätta mig efter någon annan men tar gärna emot och är lyhörd för andras känslor och tankar för att spinna vidare på mina egna och ha några tjejer att bolla med. Jag vill ha större bröst men känns som att jag hade kunnat gå vilket håll som helst - antingen operera så pass smått så man ändå får någon massa men ändå på den...Bröstförstoring06Dela
Oasis16 aug, 2020BlåmärkeHej, När försvann era blåmärken och hur stora hade ni? Hade ni på båda brösten? Jag har ett stort vid/ovanför vecket på höger och den verkar ju inte gå ner... så hur länge kan man ge det tid? Höger är lite mer svullen än vänster (sedan start) också. Men hur stora blåmärken kan man egentligen få efter en bröstförstoring? Man är ju ovan vid så...Bröstförstoring06Dela
Charlotte7715 aug, 2020Motiva round full 625 cc, någon?Halloj på er! Genomförde ett byte den 13/8 av implantat från Mentor 320, dropp till Motiva round full 625 cc. Tanke från början var 550 cc. Någon här som har bytt upp er och till vilken stl? :) Så otroligt nyfiken att få släppa loss tvillingarna ut tvångströjan (bandaget) den 24/8. Hur har ni med byte av implantat till större och annan form sam...Bröstförstoring03Dela
ilj14 aug, 2020Erfarenheter av Motiva Full & Motiva CorséHej! Finns det någon här som har erfarenhet av både Motiva Full och Motiva Corsé och skulle kunna berätta lite om det är någon märkbar skillnad? Förstår att Corsé såklart ska vara putigare men vad jag kan se på bilder syns det knappt någon skillnad. Kan det vara så att ju mer cc man har, desto större blir den synbara skillnaden på profilen? Bröstförstoring05Dela
Sokjli1114 aug, 2020Bröstförstoring blödarsjuka6 dagar kvar till operationen nu.. börjar vara grymt nervös. Kirurgen är fortfarande på semester så inte hunnit prata med honom något. Har nämligen blödarsjuka och är rädd att detta kommer vara ett problem.. någon annan med blödarsjuka som opererat sig?Bröstförstoring03Dela
Kakan12314 aug, 2020Abecita Kimberly - bröstvårtor!Hej! Jag har börjat använda Abecita Kimberly och älskar stödet och känslan i den modellen. Det enda som buggar mig är att det inte finns fickor i den för att lägga i nipplecovers dvs bröstvårtorna är synliga och sticker fram genom tröjor och klänningar. Vill dölja dom (no shame, alla gör som dom vill Bröstförstoring03Dela