lösgodis13 aug, 2020Anders NilssonNån här som op av Anders nilsson på Polarkliniken? Bröstförstoring039Dela
hceris13 aug, 2020Tips til litt mer søvn?Hei! Ble operert i går, og har omtrent ikke sovet i natt. Ikke pga smerter fra puppene, men fra ryggen/skuldrene. De liker IKKE å halvsitte og sove.. helt grusomt. Noen råd eller tips til hva jeg kan gjøre? Tenkte å prøve med varmeflaske i natt.Bröstförstoring03Dela
svaper12 aug, 2020Crisalix simuleringHej, Är det någon här som gjort simulering med Crisalix (egen på deras sida/app eller på klinik) som sen opererat sig? Vad tyckte du, var det givande? Liknade slutresultatet simuleringen? //svaperBröstförstoring02Dela
aalexxandra12 aug, 2020Proforma ClinicHeej! Jag har nu bokat tid för konsultation för en bröstförstoring. Jag har bokat på Proforma då jag har kompisar och mamma som gjort där som är nöjda. Jag har bara hört om Örjan, men jag fick konsultation hos Ingeborg, en ny plastikkirurg. Är det någon som har blivit opererad av henne? Skulle gärna vilja se/höra er åsikter... :-)Bröstförstoring046Dela
hceris12 aug, 2020Ferdig operert - hovne fingreDa er jeg ferdig operert. Venstre bryst er det null ubehag i, skulle ikke tro jeg hadde operert det. Høyre derimot er kjempevondt, og høyre hånd er kjempehoven. Er det normalt? De sa på klinikken at det var vanlig å ha vondt i ene brystet, men det andre er jo null vondt.. glemte å spørre om hovenhet. Får ringe hvis det blir verre. Noen andre som ha...Bröstförstoring00Dela
Annapanna712 aug, 2020Formen på brösten liggande Hej! Det har nu gått 8 månader sedan min OP (bröstlyft+förstoring). Jag har upptäckt att framförallt mitt ena bröst får en väldigt konstig form när man ligger ner. Jag är nöjd med formen på brösten när jag står/sitter, men när jag ligger ner tycker jag att det ena blir liksom ”platt” på mitten och ser allmänt konstigt ut. Det andra bröstet ser lite...Bröstförstoring02Dela
Boss11 aug, 2020Bröstförstoring med eget fettHej Jag skulle vilja göra en bröstförstoring med eget fett. Undrar om det finns någon erfarenhet eller tips på dessa och vart det är bäst att göra? Tittat på Caroviva kliniken Caroviva kliniken, Dr Lindahl Undrar om någon har gjort fettransplantation bröstförstoring eget fett hos Dr Lindahl?Bröstförstoring00Dela
Buffalobill11 aug, 2020Implantat framför muskeln placeringHej! Skulle uppskatta om vänlig själ kan delge upplevelse / erfarenhet av bröstimplantat framför muskeln. Vanligtvis är implantaten placerad bakom men jag vill undvika påfrestning på bröstmuskeln/ryggen och därför intresserad av placering framför. Av intresse är mindre implantat (Cirka 200cc-300cc). Önskar få lite information om: - Återhämtni...Bröstförstoring08Dela
Mallis12310 aug, 2020Större BröstHej gänget! Jag opererade mina bröst 2018 med lyft och förstoring. Jag är sååååå nöjd och älskar verkligen dom och mig själv nu.. men ... Nu 2år senare så känner jag att jag vill göra större bröst. Finns de någon här som har gjort det inom den tidsramen och hur blir det med ärr, ökning av komplikationer?? osv. Jag har gått upp ca 7kilo eft...Bröstförstoring06Dela