plasti30 sep, 201250cc skillnad??Är det nån som har det? Min kirurg föreslår det men jag tycker inte själv att jag har jättemkt skillnad. Förvirrande Bröstförstoring04Dela
susannalena29 sep, 2012LäkningsBhHej! Är det möjligtvis någon som har köpt hem och testat dessa http://www.plastikplagg.se/bh-efter-brostoperation/bh-efter-brostforstoring-brostforminskning.html som det annonserats om här på POF? Jag tyckte dom lär jättebra och ser sköna ut! Skulle vara kul och veta om det äg någon som vet om man kan använda en sådan här när man byter från pro...Bröstförstoring03Dela
rebban29 sep, 2012När ska man få duscha igen och byta ut tejp/ bandage?Hej! Nyopererad i onsdags, ligger jag nu här och skulle vilja ta en dusch. På mina papper står det att jag kan duscha från dag 4, hur har ni haft det? Jag har ärren under brösten och undrar också om jag kan ta bort de lösa kompresserna som ligger på själva ärret. Jag ska inte tillbaka på någon åter kontroll förrän om ca 1-3 månader. Mina stygn l...Bröstförstoring04Dela
Sunshineinhart7429 sep, 2012Största riskerna med implantat framför muskeln?Hej! Jag vet att detta är ett omdiskuterat område men nu är jag inte ute efter en tråd där det diskuteras fördelar/nackdelar mellan bak och framplacering, utan enbart vilka de största riskerna är med framför placering. Tacksam för all input vad gäller vad som kan hända om man väljer om man väljer framförplacering om man har en del egen vävnad....Bröstförstoring038Dela
Pandora9129 sep, 2012Behöver HJÄLP!!!!!O.P om 2 dagar!!! Proforma Clinic - Michael OleniusOkej, behöver er hjälp! Ska Opas om 2 dagar på Proforma Clinic hos Michael Olenius och jag är fortfarande osäker på storlek. Är väldigt orolig för att dom ska bli för små... Jag hade ställt in mig på att lägga in ca: 300 cc... Men Michael pratade om mindre... vad tycker ni om ni utgår från mitt läge jag har idag: Längd: 156 cm Vikt: ca 43-45...Bröstförstoring04Dela
pillan8829 sep, 2012När börjar brösten bli mer "normala" ?Hejsan! Jag funderar lite på när svullnaden börjar att gå ner? Det är 9 dagar sen jag op & framförallt mina bröstvårtor är väldig svullna & ömma... Någon vänlig själ som kan ge mig ett svar på det här? :)Bröstförstoring00Dela
Miramee29 sep, 2012Vad kan hända?De säger att man absolut inte får bära tungt. Men vad kan hända om man gör det ändå? Typ en gång? Bröstförstoring02Dela
Anonym användare29 sep, 2012MERA BAKOMTITTS 1 år :DÄLSKAR MINA BRÖST!!!!!!!!!!!!!!!! från tomma glassstrutar till detta. hallelulja! :D 70i it is :D allergan 435 hö profil. runda goa geléhallon. mmmmmm bakom muskeln. ÄLSKAR´T!Bröstförstoring010Dela
Candycane29 sep, 2012Borde jag överväga anatomiska? *3D-SIMULERING-BILDER* Hej tjejer! Idag har jag varit på konsultation hos Patrik Höijer på Laser och Estetik. Han var väldigt trevlig och tog sig verkligen tid för mig. Jag fick även prova på 3D-simuleringen som har gett svar på vissa frågor, fast skapat ännu fler. Det är ingen storleksskillnad i brösten enligt maskinen och jag har ~275 cc i bägge bröst (skiljde...Bröstförstoring010Dela
ViljaV29 sep, 2012*bild*Panik-bröstmuskeln!Gjorde min op förra Torsdagen, den 20e sep. Dom hade precis börjat lägga sig fint. tills igår! Började lyfta min yngsta son lite och pysslade under dagen, har ju bara vilat muskeln tidigare och inte lyft något. Sen på kvällen var brösten så där bulliga upptill som de kan vara i början. Jag får panik och tror att jag nu har förstört detta så muskeln...Bröstförstoring03Dela