Tristessen23 sep, 2012Konsultation imorgon!Imorgon har jag min konsultation. Några sista tips och råd på vägen?Bröstförstoring00Dela
MegaPaw23 sep, 2012Tendens att vilja ha större och större..Jag ska på konsultation snart och blev ombedd att ta med mig bilder på bröst som jag tycker är fina, så nu håller jag på att surfa runt för fullt. Jag har haft inställningen att inte göra några "porrtuttar" utan B/C-kupa. 300-350 cc är väl storleken som jag hade i tanken först. Nu inser jag ju att vad som är 300cc på en tjej behöver ju inte vara sa...Bröstförstoring09Dela
MegaPaw23 sep, 2012Känsel bröstvårta efter opHur upplever ni som har opererat era bröst er känsel i bröstvårtorna? Är det som innan eller är den förändrad åt något håll? Är det vanligt med känslobortfall? Är lite orolig för att man tappar känseln helt då det ur ren sexuell synpunkt är viktig för mig.Bröstförstoring06Dela
Sep23 sep, 2012Så nervös!!!Imorgon är det dags för min bröstförstoring och jag är så fruktansvärt nervös! Försöker inte tänka för mycket men det är ju omöjligt. Kommer nog inte kunna sova något i natt. Är livrädd för narkosen och sen för smärtan och att det inte ska bli bra.... Kommer må skitdåligt imorgon på väg in och bara tänka på mina barn. Jag tror ju att jag aldrig...Bröstförstoring010Dela
Skogen23 sep, 2012Ska göra ristestet, behöver tips!Godmorgon! Ska iväg och köpa en bh och ris.. Men vad ska jag köpa? Använder idag bombshell 80c med en liten förlängning.. Vilken typ och strl ska jag köpa??? Hur vet jag? Mina bröst är olika stora och för jävla små.. det ena bröstet ligger ganska bra i bombshellen, det andra *Väller* över i vissa lägen :/ Och riset, vilken sort? Grötris...Bröstförstoring017Dela
carro200223 sep, 2012Engelska bh storlekar?Har tänkt köpa en Sophie soft bra från Bravissimo men kan inte alls engelska bh storlekar. Någon som vet vad som motsvarar 70 F? Även trosstorlek skulle jag vilja veta har str 36/38 eller small. Supertacksam för svar!:)Bröstförstoring09Dela
Pingla199023 sep, 2012Gerlee Groupon-Dealen, Behöver jag lyft??Hejsan! Har köpt dealen, är väldigt glad och hoppas på att det kommer bli bra!! Jag är ute efter runda fina bröst med liiite "fake-look", men har tyvärr inte världens bästa utgångsläge för det. Har nu 75C i bh storlek och 21-22 cm häng, vilket betyder att jag kommer få välja väldigt stora implantat om jag ska ha runda, vilket jag inte vill ha...Bröstförstoring03Dela
plasti22 sep, 2012Bästa sportbehån efter op?Vilken e det? Och hur vet man vilken storlek man ska köpa. Förvirrande hehe men det måste ju vara en bekväm i och med att man har den så mkt i början. Hur länge använde ni era?Bröstförstoring03Dela
plasti22 sep, 2012Hur fördriva tiden efter op?Jag är en sjukt rastlös person, vill att det ska hända saker, göra saker osv men efter op är man rätt handlingsförlamad va? Hur gjorde ni för att inte tråkas ut? Eller man kanske sover mest i början?Bröstförstoring09Dela
PowerS22 sep, 2012Hur kan detta komma sig?Allergan hög profil 485cc har måtten: 132,5 i diameter och 54 i projektion. Mentor hög profil 500cc har måtten: 132 i diameter och 54 i projektion. Hur kan Allergan som har MINDRE cc har större mått?Bröstförstoring013Dela