birdbird14 sep, 2012framför eller bakom bäst om man ska amma?som rubriken säger, vilken placering är bäst om man ska amma? någon som har fått barn och ammat och kan berätta? Bröstförstoring05Dela
Ljus14 sep, 2012Gerlee före och efter bilder Vad tycker ni om Gerlees före och efter bilder på bröstförstoring? Ni som är lite mer erfarna, ser efterbilderna bra ut? Är det ett bra jobb han har utfört? På en bild ser det ut som om brösten är lite ojämna, men jag är inte säker. Är det stor skillnad på kirurgers arbete? Funderar nämligen på Gerlee och vill veta vad ni anser om hans "verk". :)...Bröstförstoring06Dela
Ljus14 sep, 2012Kolla upp anmälda kirurger? Tänkte bara fråga hur man kollar upp om sin kirurg är anmäld? Känns lite tryggare att få veta det innan man bestämmer sig för vilken kirurg :) Bröstförstoring01Dela
dr dre14 sep, 2012Ang. korr på ReformedicaJag var hos PE igår och jag måste bara säga att han är nog världens bästa kirurg. Min högra bröst är inte lika fin och rund nertill och det ser man om man tänker på det, vilket jag gör hela tiden men ingen annan har sett det direkt om jag inte sagt nåt. Jag visade upp det för han och det var ingen snack, fick tid för korr. han är generös och in...Bröstförstoring05Dela
larsson12314 sep, 2012Hjälp, 450 cc eller 550 cc i implantat?Ska opereras i slutet av oktober och har varit på konsultation. Jag bestämde mig där för att lägga in 450 cc men nu har jag börjat fundera om det är för litet. Jag har 75C i vanliga fall och vill ha 75 F. Min kirurg sa att jag kommer förstoras 2 storlekar, men jag hade velat förstora 3. Någon som har någon erfarenhet av hur stort det egentl...Bröstförstoring014Dela
alltidhvit14 sep, 2012äntligen dags 3 dje op! storleksfråga, hjälp.nu är de dags att göra min tredje op, och nu hoppas jag att de äntligen blir bra! de första op har jag gjort lyft två gånger först ett litet och sen ett ankarlyft med implantaten framför 375 cc hög profil. men de har ej blivit bra de har inte fyllt ut ordentligt och så har de börjat hänga. men nu ska jag göra ett nytt ankarlyft och flytta implantat...Bröstförstoring01Dela
Magicadehex14 sep, 2012Hur många cc ska man ta?Fick just mitt lån beviljat och ska på konsultation den 24 september hos Dr. Örjan Gribbe på Proforma. Väldigt spännande. Har tittat på otroligt mycket bilder och det verkar som att vi med liten byst 75 AA typ, kan ta in en hel del utan att få enorma bröst. Känns som ett svårt val ändå. Vill ju inte se ut som en porrskådis samtidigt som jag vill ha...Bröstförstoring012Dela
lilla-My14 sep, 2012Freakar utKanske beror på att jag inte kan sova pga den jävla ryggen men det känns som jag håller på att freaka ut här, kan ni lugna mig?? Mitt vänsta bröst har strulat sen direkt efter op, det är MINST en kupstorlek större än det högra och stenhårt. Börjar fundera på om det är en blödning? Har inte så ont men det känns helt klart värre i det bröstet, ja...Bröstförstoring06Dela
Sneckan8913 sep, 2012vilken klinik i Stockholm är bäst?vilken klinik i Stockholm är bäst? vad rekomenderar ni gott folk? Bröstförstoring02Dela
Jenfa9113 sep, 2012någon som vet något om Per Erik Sahlin på Art clinic?Jag ska göra min bröst operation på art clinic i Göteborg. Kirurgen heter Per Erik Sahlin. Undrar om någon utav er har gjort sin op hos honom eller om ni vet någon som har gjort det? han verkar ha ett väldigt bra CV. och verkar verkligen kunna sin sak (klickade bra på konsultationen) men är ändå lite nyfiken om någon utav er har haft honom. Bröstförstoring01Dela