Doris31 aug, 2012Anatomiska framför 19 dgr *bilder*Hej! Lägger upp några nya bilder och visar också skillnaden mellan före och efter. Bröstförstoring09Dela
smary30 aug, 2012Vad göra åt muskelpåverkan???Hej, jag är rätt säker på att jag har muskelpåverkan, det gör inte ont eller så men känns obehagligt och brösten får en annan form i samband med att jag spänner dem. Är det något som vanligtvis brukar korrigeras och vad kan det kosta i så fall? Och vad gör man för att korrigera det? Funderar på att sätta in större implantat (550cc) hur kan det påve...Bröstförstoring017Dela
JessieMalone30 aug, 2012Hur ska man berätta för....?Hej hoppas ni kan hjälp mig. Jag kommer att operera mig om 2 veckor och en sak skrämmer mig mer än allt annat. Nämligen vad jag ska säga till min 8 åriga dotter!!! Hur ska jag berätta det? Tacksam för alla tipsBröstförstoring010Dela
chattis30 aug, 2012Göra dem större eller inteDå har det gått 6 månader och har hamnat i " kanske skulle jag ha gjort dem större " funderingar. Har en tid den 12:e september för att korrigera vänster bröst som inte riktigt vill sjunka ner som höger har gjort och då har jag börjat fundera om jag kanske valde för lite och ska passa på att byta till större. Gaah blir galen på detta, kan inte best...Bröstförstoring05Dela
Candycane30 aug, 201280-åring med 60 år gamla implantat!http://www.realself.com/review/texas-breast-augmentation-80-year-60-year-implants Surfade runt på realself och såg den här kvinnan som visar upp sina 60 år gamla implantat! Tänkte att ni kanske är intresserade av att se hur de kan komma att se ut. Antar att hennes är över muskeln? Bröstförstoring013Dela
PowerS30 aug, 2012171,5 cm runt om, vilken BH-storlek?Var och mätte mig idag för första gången faktiskt, på Change. De fick fram att jag har 171,5 cm i omkrets under brösten. Och att jag då ska ha antingen 70 eller 65 i underband. Jag sa att jag hade läst att då ska man ha typ 60-65 i underband...! Kan säga att 65 sitter rätt löst på mig! BH:n de gav mig som hade 65 i underband tyckte de satt...Bröstförstoring03Dela
Celine30 aug, 2012När sjunker dem ner?Är det någon som vet ungefär när inplantaten trillar/sjunker ner ordentligt? Det har snart gått 2 månader och jag börjar bli lite orolig :/ Bröstförstoring09Dela
Vikarika30 aug, 2012Ni som har breda men platta tuttar, minimum cc?Jag har försökt mäta min bröstbredd och verkar ha ungefär 14 cm. Jag vill ju ha normala bröst inte stora. Men nu har jag förstått att jag måste ha typ 400 cc för att dom inte ska se ut som pannakakor! Vill ju inte ha för lite projektion. Vill ha typ Citadellbröst 👍 Hur mycket har ni lagt in som har breda bröst? Bröstförstoring013Dela
Malin8830 aug, 2012Mjukheten Allergan 495ccMina bröst är snart 1 år gamla så de mjuknar säkert inte mycket mer. Jag är fortfarande väldigt nöjd med brösten och storleken är precis som jag vill ha dom :) De negativa är att med tiden har min MFD blivit lite värre, men inte lika illa som innan korren, och de har blivit mer osymetriska med tiden. Men inget som andra skulle se så jag bry...Bröstförstoring011Dela
LadySS30 aug, 2012Man bör massera släta framförDet är bara min åsikt, men tänker såhär: man lär ju inte förstöra ngt med massage. Vad jag förstått i alla fall... Dom säger att varför texturerade skulle ha mindre risk för kapsel är för att dom masseras av sig självt med hjälp av friktionen. Samma sak med bakomliggande, släta som texturerade, de masseras av muskeln. Alltså drar i alla fall jag sl...Bröstförstoring042Dela