villha14 jul, 2012Någon? 1,55cm 55kg kupa före op c-d ??Hej någon med mina mått??:)? Vad valde ni? Hur mycket cc? Vad för slags implantat? Är ute efter fake-looken:) Tack:)))Bröstförstoring04Dela
sara9014 jul, 2012innan man bestämt sigHej alla :) jag funderar på att förstora mina bröst. Undrar nu vad som man ska tänka på när man väljer klinik? Bröstförstoring05Dela
Anonym användare13 jul, 2012Kan det vara skadligt att hoppa från höga höjder?Nu låter detta säkert som värdens dummaste fråga, men jag klurar över om det kan vara skadligt att hoppa från höga höjder i vatten när man har lagt in sillisar. Jag har hört diverse historier om att dom kan spricka men det tror jag inte direkt på. Jag tänker mer att det kan vara skadligt på annat vis, tex för fickan eller ärren om de inte läkt k...Bröstförstoring02Dela
Grubbelfia_201213 jul, 2012440cc HP bilder? 163cm Lång, 70kg tung...Jag har idag ej fylld 80/c kupa & ca 400 i egen vävnad... Men ska göra ett lyft, vilket innebär att en del av vävnaden försvinner, men ska lägga i 440cc hp bakom muskel... Blir galen !! Är rädda att jag kommer att bli besviken på stl när det är klart... hjälp! Bröstförstoring06Dela
Anonym användare13 jul, 2012Upptäcka bröstcancer med inläggJag vill operera mina bröst och funderar på att lägga in bakom muskeln. Min mamma har dock haft bröstcancer och då kommer funderingar kring om det är svårare att undersöka brösten med implantat? Har googlat runt och alla säger olika. någon som har erfarenhet av detta sedan tidigare? vill inte riskera att det inte blir upptäckt ifall det är ärftligt...Bröstförstoring04Dela
Anonym användare13 jul, 2012Sjukskrivning efter bröstförstoringJag har aldrig behövt sjukskriva mig från ett jobb, men gissar att arbetsgivaren o försäkringskassan vill veta orsak? Vad tycker de isf om plastikoperationer? :S O man kan väl inte sjukskriva sig i förväg, alltså: 'jag kommer vara hemma tre veckor i mars'? O utan att ange orsak? Hjälp mig, hur funkar allt sånt där?? :)Bröstförstoring05Dela
meow13 jul, 2012Barn efter operation?Ska operera mig nu i juli och tänkte höra om någon har erfarenhet av att få barn något/några år efter sin op? Och hur blir isåfall tuttarna då? Mycket skillnad på dom efteråt eller inte? Sen undrar jag även om ni kunde amma? Det är nämligen så att vi funderar på ett till barn men inte riktigt ännu utan jag vill gärna att allt ska läka och f...Bröstförstoring03Dela
Apriltjej13 jul, 2012Semester eller sjukskrivning?Har ni som opererats tagit semester eller sjukskrivit er? Bröstförstoring06Dela
Anonym användare13 jul, 2012Hjälp! Förvirrad inför op på tisdag Jag ska opas på tisdag och hade innan min konsultation, efter mkt läsande här, en stark uppfattning om att runda, släta framför skulle ge bäst resultat. Men på konsultationen blev jag rekommenderad texturerade bakom och sa ja till det. Nu velar jag som fan och är tillbaka på min önskan om runda framför... Vad tror ni? Jag är rädd att bakom ger m...Bröstförstoring032Dela
Hillevi13 jul, 2012Bh efter tortyren?Det har bara gått 2,5 vecka sen operatioen och antar att jag har runt 2 veckor kvar i tortyren, men när han säger att jag slipper den, vad ska man ha på sig för bh då? vad ger bäst stöd en bra bh eller en sportbh ? Bröstförstoring011Dela