Amor03 jul, 2012Op Falköping ?!Finns det någon som har op sig i Falköping eller vet något? Stefan modin, någon som vet hur han är?Bröstförstoring01Dela
Amor03 jul, 2012Augusti 2012Är det någon som op i Agusti i Falköping ?? Känd lite Pirrigt att man inte kan välja storlek innan op dagen! Att man inte kan tänka på saken lite gran!Bröstförstoring00Dela
Emelies02 jul, 2012Hur lång tid efter op köpte ni er första bh? Efter hur lång tid köpte ni er första bh? Jag ska lägga mina bakom och har hört att brösten blir större efter ett tag? Å snart är det min tur nästa onsdag :-)Bröstförstoring09Dela
Miss-C02 jul, 2012Framför eller bakom muskeln? StyrketräningHallå där :) Jag ska opereras hos Örjan Gribbe på proforma 17/7, alltså om två veckor. Vi har bestämt 350/375cc bakom muskeln men börjar få beslutsångest över om jag vill ändra till framför istället? Jag älskar att träna och har läst att många får problem med att styrketräna med bakomplacering, om jag inte kan träna just bröstmusklerna känns det ok...Bröstförstoring014Dela
Blackmadame02 jul, 2012Frågor angående Proforma clinic Jag funderar på att operera mig på proforma clinic i stockholm, är det någon som har opererat sig där och blev ni nöjda? Jag har mått psykiskt dåligt över mina små bröst i många år. Jag har a kupa nu men skulle vilja operera till en d kupa. Tror ni att det finns någon möjlighet till det? Jag är 1.60 lång och väger ca 50 kg. Tacksam för svar!Bröstförstoring09Dela
ksjo02 jul, 201228 dagars 500cc bakom musklen *Bilder*Hej! :) Nu har det gått fyra veckor sedan jag gjorde min op. Hittills är jag nöjd, nu hoppas jag bara på att jag ska få mer underpool.. Hoppas på mer skidbacke! Vad tror ni, kommer jag att få mer underpool så bröstvårtorna kommer upp lite? Storleken är jag jätte nöjd med, först tyckte jag att det var för stora, men nu när de inte är lik...Bröstförstoring04Dela
nor02 jul, 2012Kan man göra brösten större 2a operationen?För ett tag sedan gjorde jag en bröstförstoring,la in 300 och 330 under bröstmuskeln. Jag är ganska nöjd med formen men skulle vilja ha dem större. När jag var på konsultationen fick jag reda på att man inte kunde lägga i för mycket eftersom mina bröst var ganska små, och det skulle inte bli något bra resultat. Jag litade på dem och bad dem göra så...Bröstförstoring06Dela
Sweedie02 jul, 2012Sår under tejpen?Hej, Tog bort tejpen härom dagen (har den runt bröstvårtorna) och upptäckte ca en cm ut från själva ärren, ett litet sår, kanske 3 mm långt, som ser ut som om skinner har spruckit upp. Någon med samma erfarenhet? Har nog inte haft det förra gången jag tog bort tejpen. Kan i alla fall inte se det på bilderna jag tog då. Bröstförstoring05Dela
CrownJewel02 jul, 20126 dagars bröst, 435cc. vad tycker ni? Före efter bild!Ja jag vet att dom bara är 6 dagar, men jag är så otålig denna andra gång. Gjorde ju ett implantatsbyte då jag var missnöjd med storlek och för trånga fickor som fick implantatet och rynka sig runt hela bröstet. Tycker själv dom blev bättre denna gång, men dom är ju totalt stenhårda och ömma. Vill ut på stan och prova nya bh:ar, hoppas på en...Bröstförstoring08Dela
Stalis02 jul, 2012Vart ska jag operera mig?! Nu har jag bestämt mig på riktigt att det är dags för en bröst förstoring nu är det bara att bestämma sig vart man ska göra det? ! Jag har varit i kontakt med polarkliniken eftersom att de finns i Sundsvall för konsultation men nu när jag har läst runt här så har jag insett att läkarhusetnorr också har lokaler i Sundsvall. Vilka är då bäst?!...Bröstförstoring02Dela