Maraja8814 apr, 2020TräningUpplever ni att ni kan springa och stryketräna som vanligt efter bröstförstoring? Hur lång tid tog det efter op? Och känsel finns det kvar?Bröstförstoring013Dela
Ärtan202014 apr, 2020Före efter med *bara* 255 ccHar märkt att vi som är ute efter lite mindre bröst här på forumet är lite underrepresenterade (kanske har fel) så lade ut en bild på vad mina 255 cc ser ut nu efter 15 dagar + dagen efter op. Kanske är det lite kul att se för er som operas snart hur enorm skillnad bara första veckorna gör när svullnaden lagt sig lite, hade jag vetat hade jag h...Bröstförstoring023Dela
Mallan114 apr, 2020Asymmetrier tydligare med tiden?Ni som har lite ojämna eller olika bröst innan op, så pass lite att ni ändå har samma storlek på implantaten. Upplever ni att asymmetrierna syns tydligare när svullnaden gått ner eller att de snarare syns mindre ju mer brösten läker? Tänker att det logiskt sett borde synas mer när svullnaden lägger sig för att svullnaden kanske täcker ojämnhetern...Bröstförstoring04Dela
ara14 apr, 2020Korr. bröstfickaHej! Haft ont i mitt ena bröst sedan operation (4 år sedan) från och till, det sitter inte på "plats" som det andra gör. Ska opereras imorgon då min bröstficka tydligen blivit uttöjd. Suuuuper nervös då jag hade otroligt ont efter min första operation. Någon som gjort detta och kan dela med sig med sina erfarenheter? MvhBröstförstoring05Dela
Nickole13 apr, 2020Mentor implantat?Hej! Min fråga är till er som har Mentor implantat om dem är super hårda i sig. Det jag har hört att dem kommer vara mer orörliga och "hårdare" än Motiva implantaten, för mig gör det inget så länge dem inte kommer kännas som stenar.. Har känt på implantatet och visst är dem fastare än dem andra men frågan är ju hur dem känns på kroppen. Någon...Bröstförstoring07Dela
amela8813 apr, 2020Svullnad och smärta i armHej! Jag har gjort bröstförstoring den 6/4 (ärr under bröstvecket ej i armhålan) Har märkt typ andra eller tredje dagen att jag inte kan sträcka ut högerarmen helt det typ tog stopp och drog till i överarmen vid en specifik punkt och strålade mot hela armen. Idag märkte jag att det är liite rött, det är varmt och svullet så de syns rejält. Jag h...Bröstförstoring015Dela
Lillan9113 apr, 2020Vad ställer man för frågor? Hej, jag är väldigt ny detta område och ska boka konsultation väldigt snart för min första bröstförstoring. Har ni några tips på vad man kan fråga vid en konsultation? Är det något speciellt man bör tänka på osv? Jag vill vara så förberedd jag bara kan. :) Bröstförstoring02Dela
Maraja8813 apr, 2020Så rolig över min Op!Jag ska operera mig 20/4 på Bellakliniken av Johan. De börjar kännas jobbigt eftersom jag är orolig. Är orolig att jag valt för stor storlek, Jag ska lägga in 600cc via armhålan,, Borde jag minska???? Idag har jag 75a i bh storlek. Är 178 lång och väger lite mer än vad jag brukar för tillfället, vilket också känns jobbigt. Sen är jag jätteoroli...Bröstförstoring03Dela
Jes13 apr, 2020Motiva rund Corse profil Jag undrar om det går att få "skidbacke" med corse profil? Är det någon som har motiva round corse 400- 500cc som fått droppresultat? Bröstförstoring01Dela
lolloboo13 apr, 2020Op på sommaren?Hejsan! Jag tänkte att jag skulle göra en bröstförstoring till hösten, men är lite ivrig så kom på att jag skulle kunna göra det när jag går på semester i mitten av juli. Men då undrar jag vilka för/nackdelar det finns med att opas på sommaren? Jag gillar ju att sola/bada på semestern liksom. Vad har ni för erfarenheter?Bröstförstoring010Dela