Mallan120 apr, 2020Sex utan bh 3 månaderVågar ni ha sex fritt utan bh 3 mån efter op? Bröstförstoring05Dela
Positiv20 apr, 2020Operation på semesternHej! Vill göra en bröstförstoring och funderar på om jag ska göra dem på min sommar semester!? Vad tycker ni, förstör man semestern då? Är det kanske dumt att göra en operation på sommaren samt i Corona tider? Jag har 35 mil till kliniken.Bröstförstoring010Dela
Boobielicious19 apr, 2020Ont/Kramp i bröstet efter massageHej! Mina bröst opererades i Dec 2015. Jag har aldrig haft några problem med dem och jag brukar inte känna av dem. Men jag har efter jag fick massage i februari (ligger på mage) fått lite kramp av och till i ena eller båda brösten, lite då och då. Det händer inte så ofta så jag tänkte inte det var någon fara. Sen gick jag förra söndagen och fick ma...Bröstförstoring03Dela
Threedayweekend19 apr, 2020Framförplacering - kirurg?Hej! Jag har länge funderat på en bröstförstoring och funderar fortfarande.. jag är en tjej på 25år som tränar mkt styrketräning - ca 5 ggr/vecka. Det jag är mest rädd för är ju muskelpåverkan, samt att jag inte kommer kunna göra vissa övningar efter en bakom placering. Jag har lite frågor till alla er med framför: Vilken kirurg valde ni? Vem är...Bröstförstoring00Dela
Awd19 apr, 2020Min OP på Akademikliniken Tänkte berätta om min OP och resan dit för er/dig som kanske är osäker på klinik eller liknande. Hoppas det kan hjälpa någon, Tisdag 14/4 opererades jag på Akademikliniken i Stockholm av fantastiska Riikka Veltheim, jag genomgick då ett ordentligt bröstlyft där man även avlägsnade hud samt förminskade vårtgården och placerade om den och så lade...Bröstförstoring09Dela
amela8818 apr, 2020Bröstband..hur länge?Hej.. jag gjorde min bröstförstoring den 6/4 och fick ett såndär svart band över brösten så inte implantaten åker uppåt. Hur länge ska man ha den? Minns inte om någon sa det till mig eller så var jag för yr hah.Bröstförstoring02Dela
sw22218 apr, 2020Ont i ena bröstet, 5 mån efter opHar ont i bara det högra bröstet, känns nästan som det är vätskefyllt eller "ansträngt". Ilande el. kanske brännande känsla... Känns som det buktar ut mer på utsidan mot armhålan än det vänstra. Kände framförallt av det när jag krattade häromdan, åt ena hållet gick bra men inte andra. Vänster bröst känner jag inte alls av men det är något med de...Bröstförstoring01Dela
Positiv17 apr, 2020Rädd för komplikationer Jag vill göra en bröstförstoring men blir lite rädd när jag läser om alla komplikationer så många verkar få!? Jag vill gärna höra om lyckade operationer där man är nöjd och där det varit problemfritt. Vet inte annars om jag vågar genomföra det här....Bröstförstoring011Dela
ShoSho17 apr, 2020Kan jag få korr pga otydlig information?Jag var på två olika konsultationer innan jag opererade mig, och vid båda konsultationerna pratade min kirurg om två olika storlekar (lika bredd men olika profiler). Det var implantat som är 0,75 cm smalare än min bröstbredd, vilket jag INTE fick veta på någon av konsultationerna. Kirurgen gav heller inte några som helst förslag på att välja bredar...Bröstförstoring08Dela
evelinaac17 apr, 2020Sovbh??!Vad har ni för bh när ni sover? Ska ha läkbhn dygnet runt i 4 veckor och sedan endast dagtid i ytterligare 8 veckor. Men känner att jag vill nog gärna ha något på mig kvällstid/nattetid då jag har rätt så stora implantat, (är rädd för att fickorna kan töjas och brösten ska glida ut mot armhålan) hit me med era bästa tips!! :DBröstförstoring011Dela