Positiv08 apr, 2020Priser bröstförstoring Är proforma clinic billigare på bröstförstoring än nordiska kliniken?Bröstförstoring00Dela
amela8808 apr, 2020Helvetets smärta...dag 3Hej alla fina därute! Jag gjorde min Bröstförst. den 6/4. Mått ok den dagen, igår lite värre men morfinet höll mig vid liv.. inatt och idag däremot... Jag får inte ta fler smärtstillande, (måste vänta innan nästa dos) släpper en kort stund när ja tagit oxynorm men sen så fort de gått ut ur kroppen...hell.. kan inte andas, kan inte ligga måste sov...Bröstförstoring04Dela
Hejhopp9708 apr, 2020Operation juni Hej! Någon mer som har op bokad i juni? :) som det ser ut nu är jag inställd på att det inte blir av pga corona så förstår nog inte riktig det hela ännu hahaBröstförstoring05Dela
Mallan108 apr, 2020Värt att lägga till lyft?Mina bröst är jag nöjd med i fasthet stående, inga konstigheter. När på rygg däremot så glider de ut åt sidan mycket precis som innan operation så mitt mellanrum blir enormt. Detta var jag beredd på eftersom jag hade så naturligt före op. Om ett lyft kan göra att de stannar mer på plats när man ligger på rygg fast man redan är nöjd stående, är det...Bröstförstoring020Dela
Ladybug-08 apr, 2020Covid-19Hej på er. Längtar tills jag får göra min bröstförstoring. Nu funderar jag på om man ska göra det på sin semester ist eftersom allt kommer vara som de är nu med covid-19. Eller spara 2v av semester till hösten, så slipper man folks frågor på jobbet om varför man är sjukskriven. Ni som gjort på sommaren? Blir de inte jobbigt, man kan väl int...Bröstförstoring016Dela
Mallan107 apr, 2020Återbesök på vc i sin egen stadOm man opererar sig i en stad man inte bor och åker hem dagen efter operation. Någon som vet ifall man kan få göra återbesök på vanlig vårdcentral då för sjuksköterskan där har ju lika bra koll på sårläkning tänker jag. Så man slipper åka hela vägen tillbaka efter en vecka :pBröstförstoring06Dela
Mallan107 apr, 2020Byta en storlek pga mellanrum Någon här som vet om man kan få igenom o byta en storlek upp för att få ett implantat som är 0,5 cm bredare så mellanrummet blir lite mindre? Vet inte om någon kirurg går med på ett sådant byte men jag ska ändå göra en annan operation så tänkte man då kanske kan få byta implantat samtidigt om man betalar för nya implantat då givetvis.Bröstförstoring01Dela
Positiv06 apr, 2020HängbröstKrävs det alltid ett lyft om man har lite hängiga bröst? Kan man inte få ett bra resultat annars? Bröstförstoring06Dela
Emppu06 apr, 2020Bröstop 9 månaderDet har nu gått 9 månader sedan jag gjorde min bröstoperation (lyft + implantat). Jag hade verkligen hoppats att jag skulle vara supernöjd vid det här laget, har gjort ett bröstlyft för flera år sedan redan. Men nej. Finns här någon annan som upplever att ni fått väldigt stor storleksskillnad på brösten efter op? Mina var lite olika stora före,...Bröstförstoring04Dela
Hejhopp9706 apr, 2020Berätta eller inte? Har ni berättat för släkt/vänner/kollegor innan/efter ni opererat er? Om inte är det många som lagt märke till det och frågat?Bröstförstoring016Dela