Hejhopp9706 apr, 2020Snitt i armhålaHej! Ni som har lagt in implantat via armhålan, har det vart krångligt, obekvämt, svårläkt? Bröstförstoring01Dela
Mallan106 apr, 2020Fillers + nyopereradHej Jag ska göra en kompletterings operation snart, efter min bröstförstoring i januari och tänkte göra fillers nu. Någon som vet ifall fillers har någon som helst betydelse i samband med operation/läkningstid? Eller bör man göra detta efteråt istället när allt är läkt.Bröstförstoring00Dela
Neafea06 apr, 2020Svettlök av träning-hur gjorde ni?Nu är jag inne i min 4:e vecka efter operation så dags att steppa upp med träning igen. Såklart blir det inte jättetungt men de aktiviteter som man får göra från och med nu vet jag att jag kommer bli vettig av. Så jag undrar lite hur ni andra gjort när ni tränat; * Vad körde ni med för sport-bh, tog ni den som man ska ha på sig hela tiden eller...Bröstförstoring03Dela
Hejhopp9705 apr, 2020Storlek på implantat Hej! Innan min konsultation hade jag funderat på 400-500cc, fick testa implantat utan att veta storleken och då tyckte jag bäst om 650cc. Blev chockad över det då det känns så stort, jag har visserligen inte mycket bröst själv. Det känns bara att att många lägger i runt 300? Vet såklart att allt ser olika ut på olika personer, men ni som har runt...Bröstförstoring015Dela
Hejhopp9705 apr, 2020Lite frågor Hej! Tänkte ställa lite frågor jag funderar på och hoppas att det är någon som har svar :) Ni som haft mindre barn hemma, 2-3 år, har ni haft problem med det eller kunnat lyfta dom relativt snabbt? Fördelar/nackdelar med snitt i armhålan/under bröstet, tar det längre tid att läka i armhålan? Ni som jobbar inom vården, hur snabbt har ni kunna...Bröstförstoring01Dela
Awd05 apr, 2020Info om kirurgHej, Jag ska nästa vecka opereras av Riikka Veltheim på Akademikliniken i Stockholm. Ska då göra en bröstförstoring + bröstlyft + korrigering av vårtgården (och förminska den). Ska lägga in 400cc motiva full profile bakom muskeln. Någon här som opererats av henne? Är bara så nyfiken på hur andra uppfattat henne och vad ni fått för resultat! Bröstförstoring00Dela
Mallan105 apr, 2020Fettransplation mellanrumNågon som gjort en fettransplation för att få ihop mellanrummet? Jag ska kanske göra detta i efterhand då breda implantat inte pressade ihop tillräckligt och undrar om någon gjort det och vet hur mycket skillnad det kan bli? Tacksam för svar så jag hittar 0!!! Inlägg om detta :(Bröstförstoring010Dela
Hejhopp9705 apr, 2020MåendeHej! Jag har bokat en bröstoperation i juni, sen beror det ju op hur det blir med corona osv såklart. Jag undrar hur ni som opererat er mått efter på? Jag menar psykiskt, jag förstår att man har ont men jag är rädd för att må dåligt psykiskt. Som tex efter en förlossning när man blir extremt ledsen i några dagar efteråt. Är det en risk/vanligt a...Bröstförstoring022Dela
Smultronbabe05 apr, 2020Mjukheten på implantaten?Hej, det är såhär att jag ska opereras den 10/6 men vet ännu inte om jag ska ha motiva ergonomix i 500cc eller motiva round i 650cc då jag egentligen var ute efter de mjukaste implantaten var det ergonomix jag blev erbjuden men jag vill ha överpool och vill gärna ha motiva round och undrar om någon vet om det är en märkbar skillnad på mjukheten mel...Bröstförstoring08Dela
Positiv05 apr, 2020Främmande föremål!?Känns det konstigt efter bröstförstoringen? Dvs. Att man har ett främmande föremål i sin kropp??Bröstförstoring05Dela