Qeen28 feb, 2020Medicin kostnad??Vad kostar det på ett ungefär att hämta ut medicinerna efter bröstförstoringen? Bröstförstoring09Dela
Qeen27 feb, 2020H eller D?Hej på er tjejer! Har ni valt att tvätta er med hibiscrub eller descutan innan eran op? Stod på instruktionerna att man fick välja själv. Den ena är ju tvättsvampar och den andra är som en tvålflaska! Vilken är smidigast?Bröstförstoring03Dela
missk827 feb, 2020Bröstband Nordiska kliniken Ni som opererats på Nordiska kliniken, har ni haft bröstband? Vilken kirurg hade ni? Bröstförstoring07Dela
Mallan127 feb, 2020Kan inte sova på sidanKan än inte sova på sidan efter 6 veckor, provade en kort stund det var så obehagligt. Hur länge ska man behöva vänta snällanån? Saknar mitt älskade sidoläge ihopkurad i fosterställning! Bästa ?Bröstförstoring013Dela
Syncmaster26 feb, 2020PANIIIIK! Operation om 6 dagar, hjälp mig!Har längtat ihjäl mig efter en bröstförstoring i över 6 års tid, har taggat sönder sedan jag bokade tid och äntligen bestämde ett datum och hittade en klinik samt kirurg som det kändes bra med. Men nu när det börjar dra ihop sig och jag inser att det är MINDRE än en vecka kvar börjar jag få totalpanik alltså.. Vad är era bästa tips? Nåt jag bör tän...Bröstförstoring09Dela
Mallan126 feb, 2020Nojjar sönder, help :(Jag åkte med en buss efter exakt 3 veckor, stod upp halvt lutad mot en stång för ville inte hålla i mig då man måste använda bröst muskeln. Så bussen bromsade in väldigt hackigt och jag följde med i bromsen med överkroppen liksom som man gör naturligt när man inte håller i sig. Nu i efterhand har jag fått för mig att vänster bröst/implantat har...Bröstförstoring011Dela
Nilah26 feb, 2020Löpning 4mån efter opÄr det okej med att återuppta löpningen 4månader efter op? Eller måste man vänta 6mån? Mitt psyke håller på att krascha och löpningen brukar vara min räddning.. behöver ut! Promenader hjälper inte .. Bröstförstoring04Dela
Mallan126 feb, 2020Mellanrums-problematikKan man korra mitt mellanrum tro? (silver-bilder i galleri) Om man kollar före-bild så ser man ju att mitt mellanrum är stort naturligt, även innan op. Dock tycker jag ändå det är jobbigt att inte kunna ha urringat eller typ trekantsbikini för det ser inte klokt ut med mitt mellanrum på typ 3-4 cm :(Bröstförstoring010Dela
Dafne9226 feb, 2020Lite deppig :(Hej alla fina, Nu är jag inne på dag 6 post op och jag har sedan igår känt mig lite nere. Allt började med att jag insåg att jag har ganska tight mellan mina bröst och nu är jag så sjukt orolig över tenting eller symmastia (uniboob). Sover otroligt oroligt och drömmer mardrömmar om detta och vaknar flera gånger om natten för att kolla till ”mell...Bröstförstoring04Dela
lindaaoo25 feb, 2020Vilken storlek kan passa min kroppPlanerar att boka konsultation inom snar framtid men har ingen aning om vilka implantat som kan passa mig.. Hoppas någon av er kunniga kan hjälpa mig lite! Vill vara något förberedd innan jag har konsultationen så jag inte sitter där som ett frågetecken :) Jag är 172 cm och väger ungefär 60 kg, ganska slank. Jag har ganska små bröst nu - 70 B i bh...Bröstförstoring07Dela