Anonym användare21 dec, 2019Bröstförstoring med eget fett del 2Hej där. Tänkte vi kunde fortsätta vårt snack här. Del nummer två. Förhoppningsvis slipper vi captcha.Bröstförstoring015Dela
Syltan21 dec, 2019Nån mer som inte kan skriva kommentarer?När jag ska svara på kommentarer så får jag ett felmeddelande om Captcha. Är det något nytt och nån mer än jag som har problem? Jag får liksom inte upp någon captcha-fråga så jag kommer inte runt problemet.Bröstförstoring07Dela
Fridaa321 dec, 2019Hur sover ni efter op?Jag opererades den 12/12 och gjorde då bröstförstoring och lyft, med 450cc. Är extremt nöjd, men vaknar varje morgon med jätte ömma bröst och har väldigt ont. Och funderar på om det kan vara sättet jag ligger på när jag sover... Hur låg ni och sov första tiden? Jag har höjt upp under ryggen, men antar att jag glider ner under natten så brösten hamn...Bröstförstoring010Dela
Skruttibang20 dec, 2019Dagarna efter operationOperarade in 300cc bakom muskeln för 2 dagar sen. Mina bröst är superspända, och sitter verkligen jätte högt upp. När föll era ner i ”fickan” ska ha läknings bhn i en vecka dygnet runt, sen gå topless på dagarna och sova med de på nätterna from v2. Bara väntar på att dom ska komma ner lite så man får se hur det kommer att bli ?Bröstförstoring02Dela
LCarlsson20 dec, 2019Välja rätt profil innan barn!?Hej! Har en fråga till de som opererat sig innan de fått barn och hur brösten har förändrats efteråt. Vad jag kunnat se på andras bilder så tycker jag att mellanprofil är snyggare än hög profil då jag är ute efter ett naturligt resultat. Däemot är jag rädd att det kommer att förstöra utseendet i framtiden då jag inte skaffat barn ännu och plane...Bröstförstoring013Dela
Cecile19 dec, 2019Ni som har runt 400cc ?Hej,hur upplever ni som har runt 400-450cc storleken på era implantat ? Är det lätt att dölja i kläder ? Vilken storlek har ni typ i sport-bh osv ? Jag ska byta ut mina 700 cc mot 425 cc :)Bröstförstoring017Dela
Lea8219 dec, 2019Valt för små implantat?Hej, Jag har opererats idag och känner nu på kvällen mig lite orolig för att jag valt för små implantat... brukar inte de flesta känna tvärtom då brösten är svullna i början? Jag ser ju i och för sig inte så mycket med läkningsBHn på... Någon annan som känt lika? Jag valde Motiva Ergonomix Mini profil, 275cc. Bröstförstoring05Dela
Sass1919 dec, 2019Nu är det gjortHej alla! Idag var det min tur för operation. Gjorde bröstlyft och förstoring på AK i Sthlm. Operationen var kl 11 och jag kom hem kl 18. Jag mår väldigt bra, smärtan går att hantera just nu, men det blir nog värre om några timmar. Såg tuttarna och tycker att dom känns stora, men dom är ganska svullna så det kommer se bättre ut om en vecka eller...Bröstförstoring03Dela
Apelsin12319 dec, 2019Ingen elasticitet i huden hur ska det gå??Har börjat tänka på det här med att jag har noll elasticitet i min hud väldigt stram liksom kan knapp dra ut någon hud alls.. kirurgen har ju rekommenderat den storleken jag ska ta pågrund av mina förutsättningar och bröstkorgsbredden men alltså kommer det göra ondare för mig som typ bara har en bröstvårta nästa ingen regnen vävnad och typ ingen s...Bröstförstoring04Dela
Syltan19 dec, 2019Köpa lösa implantatÄr det någon mer än jag som hade tyckt det varit kul att ha ett löst implantat hemma? :) Som de provimplantaten kirurgen har på sitt kontor. Undrar om det går att köpa en styck bara för att ha. Gissar att de är rätt dyra dock. Bröstförstoring05Dela